søndag den 6. marts 2011

And then I was like

EAT YOUR VEGETABLES!

'sup? Kan i lide den nye header? jeg havde tid til at lave den i fredags grundet hurtig (og vil gerne indrømme lidt sløset) SRO-skrivning.

I fredags var jeg blevet spurgt om jeg ville med ned i byen og hyggedrikke lidt på Bifrost hvor de holdt noget fastelavn og opfordring til udklædning :b Panda kedede sig og kom over og endte med at tage med. Vi var ikke særlig opfindsomme, så vi klædte os ud som hinanden, og jeg lignede en candyfloss, og hende en sexet mand med en mustache. 

 vi mødtes med Mul, Anne og Elena :b
 
Fik drukket nogle fadøl og hygget mig ;D

Lørdag eftermiddag tog mig og Smølf med ud til hans bedstefars fødselsdag på Aqua, og kender i dét hvor man er taget et sted hen uden sit kamera og fortryde det så meget at det er til at tude over? Jeg anede ikke at det var dér vi skulle hen, så derfor tog jeg det ikke med, men der var bare SÅ mange søde ting jeg gerne ville have fotograferet ; _; vaskebjørnene og kælefåret bla.! Smølf har lovet at tage mig med derud igen engang når det bliver varmere.

Om aftenen havde vi spurgt på facebook om nogle ville med ind og hyggespise på mongolian, og det endte med et selskab på 13 mennesker :3 det var virkelig hyggeligt! Efterfølgende tog mig og Smølf hen til Jens for at være med til at spille et brætspil som dog var så langt at vi løb sur i det og tabte allerede nogle få timer efter vi gik igang (Smølf var på daværende tidspunkt faldet i søvn henover bordet.. lol!).

Idag.. tja, hentede morgenmad ved bageren, så film, hyggede, hentede mig glemte kamera ved Jens, spiste burgere og chokolade... Afleverede ham igen ved stationen, tog hjem og rettede SRO igennem og får nu set noget Heroes :b 

og så vil jeg lige dedikere en meget stor tak til Kristine for at være fantastisk fordi jeg ser hende alt for sjældent, og selvom jeg ikke var hjemme hele weekenden har hun lige siddet og læst min SRO igennem og rettet fejl <3 'cause you're amazing! just the way you aaaaaare! *indsæt virkelig dårlig sangstemme*

Håber alle der har været til Okashii-con hyggede sig, min weekend har ihvertfald været hyggelig! 
Til sidst lige en lille teaser til Tulio-cosplayet som vil blive brugt første gang til Kita ~ uh, jeg glæder mig!
Det eneste jeg mangler lige nu er faktisk skoene, og de er bare umulige at få fat på i min størrelse! 

___________________________________________________

and I keep wondering
and wondering
and wondering
when will my life begin?

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

why you so sweet?

Mellie sagde ...

Thumbs up for din nye header :D
Kita? Er det ikke efter SVS? Eller det er måske lavet om? Du er vel Tulio til SVS, ikke? D: ellers dør jeg! Har virkeligt meget glædet mig til at se dig iiiii det~-_-

Zarsu sagde ...

Jeg ELSKER din nye header. You so beautiful :'D


Hahaha, at klæde sig ud som hinanden <3 Awesome idé!