søndag den 27. februar 2011

bare endnu en weekend

quit being sad
and be awesome instead!

mh, har haft en dejlig weekend igen n_n
 min lørdag:

 crossainter, skaldet dude og toast. Jeg tog hjem om eftermiddagen fra Smølf for at hygge med søster alene (mine forældre var til kostumefest - mor lånte min lillae paryk og lolikjole).

jeg vågnede tidligt i morges og var bare fuld af energi. Før nogle andre fra husholdningen overhovedet var stået op havde jeg gjort rent på værelset, tømt opvaskemaskinen og var godt igang med at rydde op i mine ting som skulle ud og dem der skulle sælges. Så skilte jeg min seng ad, bar min gamle dobbeltseng ned fra loftet oooog... Så kunne vi ikke finde skruerne til at sætte den sammen. lort xD Så nu har jeg 3 madrasser (den gamle, 2 nye til dobbeltsengen), en usamlet seng der blokerer mit skab, og.. wait for it.. En sprunget pære i loftet så jeg næsten ingen lyskilde har. Fu yaaah.
Men Smølf har været her en del af dagen og hjulpet med at bære ting op og ned fra loftet, set Drawn together the movie og Prince caspian ^^

ugens skema:

Mandag - skole, hjælpe Mikki med at flytte hen i ny lejlighed (so happy for you gals : D)
tirsdag - skole, bage og til Århus for at se teater med min familie
onsdag - skole, læge, avalon, første teoritimer til at tage FACKING KØREKORT!!
torsdag + fredag - 99% dedikeret til SRO, 1% dedikeret til at samle min seng



Og så er ugen ellers gået X) Take care! Vil prøve at tage outfit-billeder den her uge, selvom det ikke kan blive til noget særligt da jeg skal være praktisk klædt til at cykle. Må se om jeg snart rent faktisk kan skrive et spændende indlæg hvor der er mere at kigge på end billeder af Smølf og mad :b høhø. Selvom det er to ting jeg holder ret meget af. Og så skal jeg også have lavet en ny header (ved godt den nuværende fejler)
____________________________________________________________

Then after lunch it's puzzles and darts and baking
Paper mache, a bit of ballet and chess
Pottery and ventriloquy, candle making
Then I'll stretch, maybe sketch, take a climb
Sew a dress!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

*fnis*

Han er skaldet XD

Zarsu sagde ...

Ahaha, total uhyggeligt billede af Smølf :'D Han ligner en lille kemo dreng! Er det ikke mærkeligt pludselig at nusse et skaldet hoved?

Omg, prøv lige at være mindre overskudsagtig, tak :c GODT DU IKKE FIK DIN SENG SAMLET. DET ER KARMA!!!!1