lørdag den 12. februar 2011

I like your twisted humour

 I like your mystic rumor!

 Efter at have forkælet Smølf om fredagen ved at købe ind til spareribs og æg til morgenmad smuttede jeg til Århus for at mødes med nogle lolitaer igen om lørdagen. Vi var på Aros igen, og det bliver bare aldrig kedeligt at være der. 

Mit outfit:
 ~ Mustachio ~

 Huah! Mione, den sexede frøken pingvin.


Som det er blevet almindelig kendt, så bruger vi meget af vores tid på at spise kage, og denne gang var det Silver og mig som havde taget bidrag med:

 Dem med cirklen omkring er mine småkager >:C som er små hindbær-snitter, bare uden krymlen og glasuren :/ Hendes frosting var bare VILDT god *_* masser af citron. NOM.

 Super mange gange tak for endnu et hyggeligt meet-up guys :3 glæder mig allerede til vi ses igen!

 efter meet-uppet tog jeg de her 2 derps med hjem, og vi skal bruge de næste 3 dage på at sy vejen til El Dorado cosplays og være foxy awesome. (hilsen Kristine).
 Alle billeder i dette indlæg er taget af Mione, selvom jeg linkede til hendes blog for lidt siden kan jeg lige linke til den igen lige her.

__________________________________________________________

Den vej vi tager
er der ingen der har taget før
gennem ingenmandsland
mod den gyldne skat!
Der er ikke plads til tvivlere og dem der ikke tør!

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

You be so hot with dat moustache! Og dine småkager var altså vildt gode ;A; Spiste lidt flere af dem end det var beregnet, haha! Sådan nogen må du MEGET gerne lave til et andet meetup (ELLER BARE TIL MIG 8D)

Sabrina sagde ...

Sexyyyyy ~ <3
Cakes looks so om'nom'nom! :D

.. spareibs til morgenmad?????? og du syntes flødeskum på brunsviger