torsdag den 24. februar 2011

BRB, busy headdesking!


I have nothing interesting to say except:
 Jeg er blevet småsyg og rimelig ugidelig.

MEN jeg fik dog bagt en fødselsdagskage til Panda i tirsdags: 
 all pink 'n fluffy. Den smagte også okay synes jeg, citronkage med hindbær imellem lagene <3
 ja.. Jeg læser SRO, sover efter skole og er begyndt på at se Ugly Betty igen sammen med min dejlige mor ~

 og se det her billede jeg fandt på køleskabet : D guess who's there?
see the resemblance?

Ellers er jeg bare begyndt at tegne igen også (mest i timerne), selvom det egentlig ikke er noget jeg rigtig har gjort i flere måneder ^^ Det er sjovt som man kan se at man kan blive bedre af at holde pause.. weird shit. Jeg har også tilmeldt mig kørelektioner som starter her på onsdag, men jeg ved ikke om jeg er kommet på holdet endnu da jeg første lige prøvede at tilmelde mig idag (late out much).

Nu vil jeg til at se "Requiem for a dream", så må vi se om den er noget ved :b 

_________________________________________________________
Jump and fall
 ~~Jump and fall ~~ 
into me!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Thats my gal :D <3

mizyki sagde ...

Elsker billedet af dig som barn x'D omg, the haiiir!

Zarsu sagde ...

LYSERØD KAGE :D So cute! Og lyder møg lækker *A*