torsdag den 10. februar 2011

You know, I just pretend

that life's all hunkadory


I tirsdags bagte Thisted og jeg fastelavnsboller med  marcipan-fyld og chokolade på toppen <3 jeg håber virkelig der kommer nogle børn og rasler i år, kan huske dengang jeg gjorde det :3 good times, mate!

Jeg er ved at være færdig med 3. sæson af heroes :C og jeg kan varmt anbefale serien hvis man er til det lidt mere dystre med filosofiske bemærkninger all over. Regner med at se det færdigt før jeg tager over til AK i aften og hygger, det er så sjældent at vi ses selvom vi egentlig har lyst ^^; 

Kender du det hvor du har besluttet dig for et outfit, men så ændrer du mening 2-3 ugen gange op til? Jeg har været forbi 3 meget forskellige outfits til meet-up på lørdag :b
___________________________________________________________

Come on and wade, way out into the wayer with me,
we're drowning on dry land.
Come on and wade way out into the water with me
... Jump in and take my hand.

3 kommentarer:

Mousykins sagde ...

Er spændt på at se hvad du ender med at have på XD

Noooom nom, du har da lige en lille lækkerbisken med til mig, ikk også? 8D

Sa-chan sagde ...

På med overskægget baby :D!

Zarsu sagde ...

Årrh hvadd, de boller lyder lækre *w*

Og jeg kender godt det med outfits til meetups - jeg besluttede mig for længe siden hvad jeg skulle have på til på lørdag. Så prøvede jeg det på i går - og så fungerede det bare ikke o.o Så nu har jeg outfit panik!