mandag den 7. februar 2011

The more you give

The more you get
 - that's being alive!
Spontan kreastivitet
I torsdags samlede familien sig om aftenen for at planlægge vores asien-tur, og det er nu bestemt at vi skal til Vietnam i sommerferien, 20 dage på en rundrejse ^^ Jeg kommer enten til at gå glip af Genki eller sommerhus med Smølfs familie, da vi står og tipper mellem 2 forskellige rejser.

Fredag kom Panda over med chips og chokolade, og vi syede vores hvide handsker færdige, og jeg synes de er blevet ret flotte : D taget i betragtning af at ingen af os sådan rigtige har syet sådan nogle før (efter et rigtigt mønster). 


Lørdag tog mig og Smølf til Ålborg for at være med til at fejre Saschas fødselsdag, og det var mega hyggeligt også : 3 tak fordi vi måtte komme! Det var en mega sej svampe-bob kage, og så er hun altid sådan en mega god host fordi hun lader os spise med og underligt nok altid har overskud.
Søndag måtte jeg dog klippe Smølfs lokker af ; 3; rigtige kønsroller hvor kvinden har længst hår = fuuu  
Billede obviously taget fra Saschas blog, klik på hendes navn længere oppe for at se den



Og så vil jeg bare lige sige, smut lige forbi Miones blog og se det mega seje Vejen til El dorado-skattekort hun har lavet!! : D cool main! Jeg skal vist til at have klippet min paryk, glæder mig helt <3
________________________________________________________________

That rocky shore
Was a magical place full of tales and lore
Now the seagulls call once more to me
Hey come on back to the Cornish Sea

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tøtøtøtø. Smølf uden hår 8D

Zarsu sagde ...

JEG HÅBER IKKE DU GÅR GLIP AF GENKI :( Men et besøg til Vietnam skal nok blive fantastisk! Glæder mig til du har været af sted og kan fortælle en masse om det :D

Jeg synes stadig det er unfair at drenge skal af med alt deres hår når de skal lege seje i hæren :( Og det var virkelig hyggeligt at I kom :D