onsdag den 16. februar 2011

ooh, ich bin so

immergeil!

så er Kristine og Mione smuttet til Gjern, min søster er i aktivering og mine forældre er i nordjylland. Det er sjældent jeg får lov til at være helt alene med intet andet selskab end vores katte, og det sætter bare sådan en ro i én når man bare kan være helt og aldeles sig selv og nyde stilheden. 
Det  har været VILDT hyggeligt at have haft Kristine og Mione på besøg, og vi fik nået det vi skulle og ved siden af set en masse film. Mega rart :3 Jeg fik dog ingen billeder taget af processen, dem har Mione alle sammen af, men i kan få et billede fra en af indkøbsturene i fakta:
undskyld, min lille computer gad ikke vende dem rigtigt :C
hurdurrdurr durr! ordentlig kigu-style!

Jeg skulle egentlig have haft et cosplay-shoot imorgen med en amatør-fotograf fra Århus, men hun blev nødt til at aflyse og så sidder jeg med uplanlagt tid på hænderne. Jeg burde virkelig gå i gang med at læse op til min SRO, men jeg gider det simpelthen bare ikke, og vil hellere nyde min ferie og holde fri fra skolen! Så nu vil jeg ringe rundt til nogle venner og se om jeg kan få planlagt lidt hyggetid med nogle jeg ellers savner at hænge ud med :)

til sidst vil jeg lige være narcisitisk og poste et billede som Sascha tog af mig på Aros i lørdags, elsker hvordan det er ordentlig Chaplin-style! (min far viste mig alle filmene dengang jeg var mindre)

so long, hej-hej, auf wiedersehn goodbye!

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Alene hjemme med Emma. Lyder lidt som en gyser, haha!
Det lyder til I har haft nogle rigtig hyggeligt dage :D Yay!

Unknown sagde ...

Åååh, så flotte billeder af nørderne!
- Troede aldrig det ville nå så langt!

Men ska' man i fakta.. Så ska' man i fakta : D

LOL!