mandag den 21. februar 2011

I have a dream!

A dream where neighbours don't have to share feelings!


Åh, jeg har haft en herlig ferie! Efter Kristine og Mione tog hjem fra mig om onsdagen kom Thisted over og hyggede med mig hele aftenen, og vi gik igang med serien "Yakitate! Japan" som jeg er blevet helt hooked på : D den handler om bagning, 100% serious business! 
Det er en anime fra 2004 hvor hovedpersonen er en optimistisk dreng på 16 år hvis drøm er at bage et brød der så godt at det kan blive kendt ude i verden under navnet "Japan". Det er meget grinern at se hvor seriøst det hele er, og så kommer der meget heftige reaktioner hver gang han opfinder en ny kreation fordi de smager så godt hver gang at folk slet ikke kan kapere det i deres smagsløg. 
Hvis man kan lide serier som Gravitation og One piece vil jeg klart anbefale den, da humoren ligger noget i nærheden af de serier ~  ^^

torsdag til fredag kom Panda så og arbejdede på cosplay igen, og nogle timer efter hun smuttede tog jeg ned på stationen for at møde Smølf igen og tilbringe weekenden med ham. 
Det var egentlig meningen at vores weekend skulle være stille og rolig, men uventet for os havde hans søster fødselsdag om lørdagen og hele familien kom for at fejre hende o.o; så vi blev fedet op med godt og vel 3 store fælles måltider den dag, og senere på aftenen havde jeg fået lov til at komme med til en af Smølfs venners fødselsdag hvor der blev drukket lidt. 
Den her opdagelse gjorde vi i super best om lørdagen.. DO WANTS!
Søndag var det aftalt med Panda og Mikki at vi skulle ud og skøjte i den lokale skøjtehal, og det var super sjovt ^_^ Panda som ellers var så usikker og bange i starten lærte at køre helt selv, og jeg fik ræset lidt om kap med drengene ~

 Senere hyggede vi alle 4 sammen, så en halv film og spiste rester fra fødselsdagen dagen før, før Smølf skulle afsted igen om aftenen :C jeg vil ikke benægte at jeg fældede en lille tåre da jeg skulle sige farvel igen.

Den her uge fokuserer jeg lidt mere på min SRO, da jeg ikke er gået igang som jeg burde og derfor sidder med lidt meget tekst på hænderne. Anders lod mig dog komme over og læse ved ham i dag efter gym nogle timer, og vi har aftalt at lege sammen igen torsdag ^^

___________________________________________________________

The snowflakes fall gently to the ground
The temperature drops and your shivers
Freeze all the rivers around
But I keep you warm

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvor ser dig og Smølf nuttede ud <3

L I N A ☆ミ sagde ...

ONE PIECE?! *O* *go google the anime*

Zarsu sagde ...

Jeg fatter ikke du kan klare Yakitate Japan - er den ikke på over 50 episoder?! @__@

Haha, godt du og Smølf blev fedet lidt op :'D Sounds like good times!
Og kan du finde ud af at stå på skøjter? SEJE! Sådan noget fatter jeg ikke XD