onsdag den 2. februar 2011

He's the one!

 Hes got a gun! Illuminati!

Nå. Så sagde jeg pænt farvel til Smølf tirsdag morgen og mine indlæg vil ikke længere indholde ham så meget da vi af åbenlyse grunde ikke kan tilbringe så meget tid sammen de næste 4 måneder ^^; værnepligt, fuu ya!
 Jeg savner ham lidt allerede, men så har jeg jo mere tid til at trænge mig på en masse andre dejlige mennesker og få arbejdet mig igennem den stak af anime som tårner sig op *w * a geek is a geek, høh. 

 og nå ja.. Der skete et mindre uheld med min købte hårfarve i torsdags, så istedet for at blive en jævn brun er det blevet.. Nå ja, så godt som sort:
Oops...
Jeg skulle lige vænne mig til det i starten, men jeg tror godt jeg kan blive glad for det xD nom!

I weekenden kom Anders, Mikki og Panda hen til Smølf og mig og nørdede som sædvanlig (partly new), og jeg er kommet godt igang med Assassin's Creed: Brotherhood! Det er mega lækkert og jeg elsker at lege parkour i det ældre Rom <3
 og så havde Thisted også bedt mig om at komme ned i byen om lørdagen og tage nogle kæreste-billeder af hende og Sebastian, og det var meget hyggeligt lige at gå en frisk tur med iste og kameraet ;3 

 dem til venstre hvis man skulle være i tvivl. Kuglefisken til højre er som end bare Panda (med dværg-tunge)

 ______________________________________________________________

What's the buzz?
tell me what's a happening!
What's the buzz?
tell me what's a happening!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Emma, hvor ser det altså underligt ud med sort hår til dig >_>

Og bare rolig! Smølf ska' nok komme hjem igen xD Måske MEGET træt i starten i weekenderne, men det går over ;) XD

Før end du aner, så er de 4 måneder gået .__.


Glæder mig til at se dig igen ~ <3

Zarsu sagde ...

Værnepligt er ondt :/ Er glad for jeg slipper udenom på grund af mit køn, haha! Har selv haft en kæreste, der var i mili - så værdsætter man den tid man har sammen 100 gange mere end ellers :)

Wow, det mørke hår gør dine øjne endnu lysere end ellers :O Det er rigtig pænt!

Og det lyder som en rigtig dejlig weekend :D