mandag den 11. april 2011

Kita 11.1


Så har jeg været til Kita 11.1 i Ålborg i weekenden, og det var mindst lige så hyggeligt som sidste gang n_n Fredag startede stille ud med en køretur hvor Muf igen sponsorerede bil


ellers spiste vi bare, var med til "gæt-og-animer", hvor mit hold vandt toffiepops, og så øvede vi vores cosplay-act til dagen efter. Under øvningen kom jeg til at spytte tyggegummi i Tøsens paryk, og vi fik så meget grineflip at min kæbe og mavemuskler var helt ømme x'b
 ^os der må sætte/lægge os ned af grin^
^ nasty japansk slik ^

Denne gang sov jeg på sovesalen sammen med Smølf, Muf og Fie, nærmere specifikt med Smølf på en virkelig dårlig luftmadras som var i stykker og gjorde at vi vågnede alt for mange gange i løbet af nætterne. Le luftmadras om morgenen:

Lørdag blev Vejen til El Dorado-cosplayene så vist frem til cosplayshowet, hvor niveauet var meget højere end forventet n_n så vi vandt ikke noget ~ (damn, no more candy :C)
Jeg smider et link til vores act op så snart det bliver lagt ud :3 promise ~

efter cosplays blev taget af:
Kristine er bare en ordentlig hobo/trold

Om aftenen spillede vi rigtig meget Red Dragon Inn, som er et mega awesome brætspil : D jeg bliver aldrig træt af det 

Søndag pakkede vi og tog hjem, og det første mig og Smølf gjorde i Silkeborg var at gå ned i byen og købe en stor Okkels-is til deling fordi vejret var så dejlig varmt ;3

Tusind tak for endnu en dejlig weekend alle sammen, vi ses til SVS eller næste Kita-træf

~~~ billeder i dette indlæg er taget af Tøsen, Sascha og mig selv ~~~
_______________________________________________________________

I'm taking you down
'cause I know I can
it's a pokémon-battle
it's not a date

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

I love you and stuff <3

Vi ses snart! 8D

Sa-chan sagde ...

GOG LOVES THIS!

Mellie sagde ...

Woah, jeres Eldorado cosplays blev super awesome!! O:

L I N A ☆ミ sagde ...

Haha hygge con! xD
Elsker seriøst jeres vejen til El dorado cosplay! *O* I er så pwnsome!
Glæder mig vildt meget til jeres act kommer ud! *sidde og hoppe som en lille pige!~*

p.s Elsker din t-shirt på billede 1~

Sabrina sagde ...

Thihi det var en rigtig god weekend. Red Dragon Inn var mega sjovt, selvom jeg ikke var speciel god til det :b

Elsker at 'spytte tyggegummi i paryk' er en del af din beskrivelse af weekenden ;)

Glæder mig til vi ses igen <3

Zarsu sagde ...

Det var super hyggeligt og sjovt at se jer igen - du var pisse sej om lørdagen 8D
+ Dejligt at høre du havde et godt Kita Træf~