fredag den 22. april 2011

Påsken har været nogle af de mest inaktive dage i meget lange tider n_n så meget at jeg næsten har dårlig samvittighed over det.
  

Lørdag samlede jeg et havemøbel til min mor, Smølf kom over i løbet af eftermiddagen og min far holdt fødselsdagsmiddag om aftenen ~ Søndag hjalp jeg Smølf med at rydde op i nogle ting og mandag til onsdag tog mig og Smølf over til Panda og Mikki hvor vi bare chillede maks. Vi fik spillet en masse spil sammen på Xbox og PS3, og mig og Panda kom lidt videre med noget cosplay :b 


Om aftenen var vi inde og se Sucker Punch med en masse andre. Jeg faldt i søvn. Igen.

Torsdag tog jeg til grænsen med min familie for at købe ind til min fødselsdagsfest, og vi endte med 15 rammer øl/sodavand/cider O_O;; shii... I'm impressed. Og nu har jeg også lidt mere chokolade at gøre godt med ; D

Idag har jeg så Thisted ovre på hendes fridag, og vi planlægger at vaske vores cykler xD
Senere tager jeg over til Fastaval som er Danmarks største rollespils-convention. I år bliver den afholdt i Silkeborg ~ <3 man er da et dårligt menneske hvis man ikke tjekker det ud?

__________________________________________________________

Shake it like a sword
with a dead guy on it!

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Ej, hvor er den længde hår bare super sødt til dig~

Og der er ikke noget galt i at chille i sin ferie >:C