torsdag den 14. april 2011

 Wuuu, så er det snart påskeferie! Jeg føler jeg har gjort mig fortjent til en god pause fra skolen.
Planen er at slappe af, være sammen med nogle få venner, bage nogle småkager, se nogle film, spise en masse mad, slå nogle vejrmøller, arbejde lidt på noget cosplay, drikke noget øl og spille en masse spil. 

Håber i allesammen vil følge mit eksempel og få tid til det i ellers ikke har tid til (*・∀・)/♡

Billeder taget fra mappen Randomness:




Katamari of awesomness


Nanjokoji fra Deviantart. Mit idol




 Fra filmen "Rent". En af mine klart yndlingsfilm





~~ God ferie ~~
_______________________________________________________________________


Shipwreck in the sea of faces
There's a dreamy world up there
Dear friends in higher places,
Carry me away from here

Ingen kommentarer: