onsdag den 25. maj 2011

Siden søndag har jeg haft Thisted på besøg, og det har været hyggeligt at have en at være tyk med når man bare vil se en film eller spille et spil.
Igår var vi i skoven for at tage nogle billeder, udelukkende for at jeg kunne øve mig i at tage billeder og redigere (og afprøve det nye udstyr). Vi endte med at lege rundt i bækkene og lave vandløb indtil kl 6 om aftenen :b Nostalgi-trip, much!

uredigerede billeder:


Og de billeder jeg har leget med:

original:

 redigeret:
 er stolt over den her

original:
redigeret:

 og efter trættende at have leget i skoven tog vi hjem med is under armen og så en god film.

 Imorgen tidlig skal jeg til køreprøve, wish me luck ~

______________________________________________________________________

People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you
So are you

1 kommentar:

L I N A ☆ミ sagde ...

Haha elsker det første billede du har redigeret! Det ser mega awesome ud! >w<b