onsdag den 27. oktober 2010

yeah, that's right..

she loves me!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Jeg har lige skrevet et ultra-ultra langt indlæg som lige er blevet slettet ;______; for helvede!! .... om igen I guess...
det her indlæg kommer til at indeholde shitloads af billeder fra helt før jeg tog på ferie ;D huah!
Tirsdagen i ugen før efterårsferien havde jeg jo Thisted på besøg en enkelt dag ^^

og vi lavede et lille regnestykke med bacon, chokolade og skittles :b 

++
=


skittles i smeltet chokolde = NOM! 
bacon + smeltet chokolade = ... sweaty feet

og til sidst tegner jeg lige et familieportræt ~ 
mon ami, german fellar
Lørdag tog jeg som tidligere nævnt ud til Kristine hvor Mione var på besøg, og jeg tog nogle billeder af dem med deres hjemmestrikkede Harry Potter-halstørklæder: 
"we want YOU!"


jeg er lidt misundelig... kunne også godt tænke mig et, men jeg har desværre langt fra tålmodigheden til at strikke :C 

Jeg har tabt Pacman ned i toilettet, så Mione var mega sej og gav mig den her is istedetfor til mobilen! n_n 

De eneste billeder jeg har taget fra Berlin er vores hotelværelse. Det er 3. gang vi er på det her hotel, og jeg elsker det :3 det er dejlig rummeligt og fyldt med ældre møbler. 


"can't you see I'm playing Castlevania?"

Og Sofie ved et kæmpekamera inde på en café ;O Vi var inde og drikke kakao efter filmmuseet sammen med hendes ven fra Berlin som hedder Lorence, flink fyr :3

Da jeg kom hjem havde jeg som tidligere nævnt gang i flere ting, bla. fik jeg stylet lidt paryk (og købt en rigtig t-shirt i Berlin) til et større NGE-shoot som er blevet aftalt til J-con. Tror det bliver fedt at være en større gruppe cosplayere fra samme serie n _n 

jeg trak en NGE-figurine i en automat og fik min egen karakter x') wth...

Jeg har også fået syet gangster-loli nederdele færdige, og jeg prøvede lige at sammensætte tøjet hurtigt.. tilføj solbriller, afroer, bling og flere sløjfer ^^ og pistoler


 de sidste par dage har jeg så tilbragt sammen med dem her:
 og de her:


superfed bogserie som jeg har været igang med at genlæse i efterhånden ret lang tid! den hedder "En historie fra kanten" (the edge chronicles), og er fantasy om et univers med luftpiratskibe, mærkelige væsener og lærde akademikere *A* med mega flotte illustrationer! (hvis man kunne få dem som plakater var jeg solgt).

 og last but not least, så fandt jeg langt om længe nogle falske briller i sort som ikke var kvadratiske! : D med stjerner, bonus <3

 Igår tilbragte jeg hele dagen efter skole sammen med Smølf fordi han havde hentet Pearl Harbor-filmen ned til mig. Den var alt for lang pga. alt det kærligheds-snask, men bortset fra det okay. Jeg har sagt ja til en ekstra vagt næste tirsdag, jeg er stadig ikke gået igang med cosplay, meet-up på lørdag.. Og så har jeg også lige købt en billet til koncert med within temptation til marts! :D FUCK  YEAH! og Bon Jovi kommer til Danmark til juni næste år.. FUCK YEAH! :D

__________________________________________________________

♪ you're a parttime lover and a fulltime friend 
the monkey on your back is the latest trend
I don't see what anyone can see in anyone else
than you

5 kommentarer:

Maria Murasaki sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maria Murasaki sagde ...

She loves you more than anyone! <3

Unknown sagde ...

U know sweety.. <3 Du kan købe garnet og så ska' jeg nok strikke den til dig :D

Sabrina sagde ...

Bacon og smeltet chokolade? D: og du siger flødeskum på brunsviger er ulækkert? - syntes ikke det er helt fair overfor flødeskummen! :b

Zarsu sagde ...

Det er derfor man gemmer sine indlæg + kopierer dem før man poster. Internettet hader os :c

Ej, det både lyder til og ser ud som om du har hygget dig vildt meget :'D

Jeg glæder mig SUPER meget til vores NGE shoot ^O^ NGE needs more love in DK!

Og de loli outfits blev rigtig gode~