fredag den 1. oktober 2010

life's too short

to make too seriously

det giver mig lidt motivation til at gøre noget ud af mig selv når flere mennesker kommenterer på at jeg er yndig x'D Mit hår er dog træls ødelagt synes jeg ó 3Ò Og hårkurer er så dyre... øv altså!

Det er super nice, jeg tog mig sammen til at sætte 3 ting på salg på J-fashion som alligevel bare rodede i skabet, og det ser ud til at jeg har lettjent 400 kr ~ som nok bliver shoppet væk i Berlin x'D
Hvor det er besluttet at Smølf skal med, fordi Kristine troede jeg tog afsted med tyskhold (jeg har spansk), og ikke at jeg havde inviteret hende med min familie... duuh!!
Flot croko, klap dig selv på skulderen!

mere fra chille-dag i tirsdags ~ pancakes!

Jeg er virkelig smadret idag fordi det blev sent igår på restauranten... Og idag da jeg kom hjem prøvede jeg på at tage back-up på alle mine billeder før computeren kommer til reperation, men ved i hvad? Den hakker så meget at det ikke rigtig kan lade sig gøre T____________T Mine billeder!!! Så kan man bare lære at tage back-up noget oftere, hva?

_______________________________________________________

you can have a lot of fun
dancing in the rain
all your problems
washing down the trail

3 kommentarer:

Panda sagde ...

lille stakkel da D: du arbejder hårdt *pet pet, giver dig the cookie of hard work* og dit hår ser altså fantastisk ud!! det fortalte jeg da i onsdags? ^___^ og jeg syndes det er romantisk at du tager smølf med <3 btw,nu hvor vi snakker om din dame, så ser han rigtig lækker ud når han laver.. pandekager?- i dit køkken. Han må godt låne min maid uniform engang ~ det kunne se ret lækkert ud.

og med din computer.. ring til anders D: har intet andet råd

Zarsu sagde ...

Super sødt outfit, altså :D Og hvis du synes hårkure er dyre, så google lidt - du kan faktisk lave rigtig gode hårkure med ting du har i køkkenet :D

AHAHAHA, hvor fail af Kristine XD Og hyggeligt at slæbe kæresten med!

Hvad med at zip-komprimere dine billeder og uploade dem til megaupload så du kan hente dem ned på et senere tidspunkt? :) Eller oprette en dropbox og opbevare dem derpå (man får 2 GB plads).

Sabrina sagde ...

Du er bare super nuttet og yndig <3
Pandekager, kæresten og shopping i Berlin, det lyder da ikke helt dårligt :D