tirsdag den 12. oktober 2010

Far er ikke sur..

Far er skuffet!

uh, jeg er trist ligenu D; har lige fået min Dokuro-paryk ind ad døren, og da jeg spændt åbnede min pakke blev jeg SÅ skuffet! Seriously!

ligner de her to billeder langtfra hinanden eller har jeg dårlige øjne? Den skinner mega fail, og det ligner bestemt ikke japansk kanekalon som der står det er i beskrivelsen. Skal have købt en ny. 
so.. don't trust it!! 

I søndags kom min mormor forbi til frokost, og hun havde taget nogle ting med som vi skulle se om vi ville have. Jeg fandt en lang sort lædernederdel som jeg så potentiale i ^^ og er blevet mega glad for resultatet! 

klippede den kort, tilføjede blonder forneden og af lidt af alt det resterende lækre 100% læder lavede jeg en sløjfe jeg bagefter syede på i hånden n_n nom! den er højtaljet, men det er jo godt at prøve noget nyt.
(og når man spilder på den skal det bare tørres af med en våd klud x'D win!)

 Mandag kom Panda og Mikki over om eftermiddagen for at få noget hjælp til deres Italy og Germany-cosplay, og senere på aftenen dukkede der 7-9 ekstra op for at gufle kage og te ~ Det er mega hyggeligt at arrangere små ting uden egentlig grund :3 tror jeg at jeg vil gøre noget mere her til vinter med varm kakao og film til at holde folks humører oppe i den mørke tid. 
Lige nu venter jeg på at Thisted kommer over og leger med mig, det er alt for længe siden jeg har set hende! ;o; og kan ikke engang være mere sammen med hende i løbet af ugen fordi jeg skal arbejde både onsdag og torsdag... bweeeh... 
 og kan i se den her halskæde? den blev væk idag på skolen T___________T den er røget ud af sin kæde.

____________________________________________________________

I must have done something right 
to deserve you in my life 

2 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Ej det er bare ærgeligt med den paryk!

omg omg omg elsker nederdelen <3

Zarsu sagde ...

FORLANG DINE PENGE TILBAGE. Helt seriøst, gør det!! De har jo dissideret løjet om varen de solgte og vist falske billeder.

Eeej, hvor er nederdelen nice :'D Og hvor lyder det hele hyggeligt ^O^