søndag den 10. oktober 2010

Pipiru piru

pipirupiiiii

meget liv på en weekend jeg har haft? svaret er nej x'b Det er faktisk lidt sørgeligt.. Til gengæld har jeg fået ordnet en masse ting ~ har hjulpet til derhjemme (gjort bilen ren), næsten gennemført super mario 64 til DS (80 stjerner, det er serious business), sat Thisteds tøj op og til salg på face (er du lille af størrelse og kan lide korsager and stuff, check it out) , syet videre på den anden gangster-nederdel, læst tegneserier, bagt kage som jeg prøver at tvinge folk til at spise i aften, men tror jeg failer, lavet tunmousse til Mormor + kæreste som kommer og spiser frokost om ikke så længe, og sidst men ikke mindst har jeg syet en del af mit Dokuro-cosplay jeg vil lave til J-con.

Jeg savner virkelig min computer, det er træls at den ikke er blevet hentet til reparation endnu U_U;; øvbøv.. og nu til indlæggets billeder ~ (fordi det er obligatorisk)
det er svampet chokoladekage med rom i. På toppen er det "flødebolle-skum" overtrukket med mørk chokolade. Det blev ikke så flot som det skulle, fordi skummen kollapsede så snart det kom i kontakt med chokoladen, og så kom der skum i chokoladen så resten blev splattede ;_; .. men tror stadig de smager godt ^^;

Og så har jeg syet Dokuro's hårting med rester fra den sorte nederdel (stof) og kings skelet (ståltråd) :3 synes faktisk de blev ret fine ~
viser det lige af på min Soubi-paryk fordi jeg ikke har modtaget den lilla endnu u_u Glæder mig til at have et kostume som bliver ordentlig anime-stil med overdrevent unaturligt hår og en kæmpestor prop (køllen)
Dog har jeg jo ikke tænkt mig at lave det perfekt, istedet for hele outfittet har jeg tænkt mig at tage en simpel hvid kjole på x'b og så vil jeg fokusere på mit craft som jeg SÅ meget glæder mig til at komme igang med *A *

og lige dagens random:
Sexy no jutsu-style (fandt kjolen igår i thisteds sæk med tøj, it like totally gives me boobage!)

__________________________________________________________

shut up and sleep with
come on, why don't you sleep with me?
shut up and sleep with me
come on, ahah, and sleep with me

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Eeej, skal du cosplay Dokuro-chan til J-Popcon? :'D Hår-dimserne ser rigtig gode ud! Glæder mig til at se det, hun er så dejlig psykotisk XD

Og din weekend lyder 5. gange så produktiv som min o_o Og rigtig hyggelig! Og daaamn, de kager ser total overlækre ud *__*

Sabrina sagde ...

I loooooooooove Dokuro-chan <3