søndag den 3. oktober 2010

oooh dear


oh dear

jeg har fået lov til at møde lidt senere idag fordi min gruppe er herresej til gruppearbejde i NV ;D så vil lige bruge tiden på at skrive lidt blog...

har jeg sagt at jeg så småt er gået i gang med king-cosplay?
liggeunderlag skal bestemt ikke undervurderes... men er i tvivl om det færdige resultat, måske skal jeg prøve igen senere med noget andet materiale x_X;; men det var lige hvad jeg havde ved hånden en søndag aften..

og så skelet til hovedet ~ tykt stålwire, gaffa og bambus *thumbs up*

I fredags hyggede jeg derhjemme med mine forældre, det er virkelig lang tid siden jeg sådan ordentlig har været sammen med dem begge :3 vi spillede trivial pursuit, drak te, grinede og spiste chokolade. Lørdag var jeg ude og spise ved smølfs mormor og morfar, de kan lave gode gryderetter og god kage * A* og de mindre børn var så søde x'D
Søndag var jeg ude og samle ind til Røde kors sammen med Nanna og Kristine, og vi var alle bare smadrede i vores ben x_X;; men who cares, håber ikke mig og Kristine var for pinlige.
Resten af dagen gik så med lektier, og jeg har fået researched på min store historie-opgave hvor jeg vil have om edo-perioden i Japan : D huah!

and for my love of GaaLee ~~~~
me keychains x) lidt fangirl er der stadig indeni mig..

dagens outfit:
like my new hue? min sorte er jo blevet væk :C glæder mig virkelig til at få mine ebay-goodies jeg har bestilt ^^

________________________________________________

It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feelin shows
Cause you make me smile
Baby just take your time now

4 kommentarer:

★Line★ sagde ...

Kreative Emma is very creative <3
Det ser ud som en rigtig godt start på cosplayet :3 Jeg har også fået lavet de der cosplay props (knivene) ud af cernit, og de er blevet rigtig fine faktisk... Så mange tak for hjælpen *^^* *huggles*

Nice at Kristine og dig var ude og samle ind *-* Håber at I mødte søde og gavmilde folk!

Uh uh, den bog du har fået fat i til dit projekt omkring edo-perioden i Japan er rigtig god! Har selv lånt den et par gange og læst meget i den, det er rigtig spændende <3

Cute outfit, kunne godt bruge de hyggesokker ;v; <3

Panda sagde ...

*Pet pet* hvor er du dygtig!! wow ^^vil mega gerneover til dig i løbet af ugen og se på dit kreative snask ~ på billedet set det virkeig godt ud. jeg er ikke i tvivl om at det er kings hoved der ligger på gulvet.

Du har været ude og samle? GOD GIRL!! jeg er meget, megt stolt af dig <3 håber du havde en rigtig god dag ~

uh uh, ROCKLEEEEEEE D: <3 <3 <3 jeg vil stadig meget gerne cosplaye den figur, bare fordi han er SEJ! og hvem ville ikke rende rundt i en stram, grøn, frødragt? og med de lækre øjenbryn ~ næste gang jeg kommer, kaster jeg min gamle røde wig efter dig ;P

Sabrina sagde ...

Har den totalt syge respekt for dig angående King-cosplay! :D waaah glæder mig til at se den færdige version.

*at bøje sig i støvet og kysse dine fødder*

Zarsu sagde ...

Ej, det er sejt du laver King :'D Vi skal total meget have et shoot sammen, når du engang er færdig! Mit Prince hoved er lavet ud af REN liggeunderlag XD
Laver du ham epileptisk og farveskiftende? Jeg har set nogen lave ham med sådan noget plastic-agtigt, der skiftede farver afhængig af hvor i lyset man så det - sygt fedt!