lørdag den 23. oktober 2010

so get happy

get happy again

Det ser ud til at jeg er en meget travl dame indtil efter J-popcon. Skolearbejdet har indhentet mig, der er meet-up og cosplay som skal laves.
Jeg kom godt hjem fra Berlin efter nogle super gode dage med Sushi, carbaret, shopping, u-bahn og lange bilture. Da jeg kom hjem torsdag aften skulle jeg straks over til Anders som holdte fest, og fredag har jeg endelig ordentlig fået stylet min NGE-paryk og så var jeg ude og spise og bowle med Smølf og hans familie. Idag har jeg syet den hvide loli-nederdel færdig, skrevet spansk, sendt min ødelagte computer til reperation, fået cyklen til cykelhandleren og fået lånt en masse bøger om mit Historie-projekt som bliver ændret til angrebet på Pearl Harbor. Det ser ud til at jeg er langt bagude, så jeg skal nok til at skrive og læse om det stort set hver dag. Senere idag skal jeg til fødselsdagsfest hos AK, og imorgen står den selvfølgelig på lektie-læsning.
Fordi jeg ikke orker at skulle til at lege med billeder i dette indlæg vil jeg udgive noget jeg skrev for flere uger siden:

jeg har læst et blog-indlæg som rørte mig på en måde der gjorde at jeg var lige ved at græde af ømhed og glæde over livet. Det var Pandas blog-indlæg som kan læses HER.
Jeg synes sådan nogle ting er helt fantastiske, og jeg har set et lignende princip for nogle måneder siden ved den tyske cosplayer i hendes DA-journal lige HER.
Så ved i hvad? Jeg er total wannabe igen og vil lave min liste. Og den bliver lang ~

Det gør mig glad...

Hver gang du smiler
Når jeg ser dig grine
når du giver mig en hjælpende hånd
når jeg kan hjælpe dig
når jeg cykler gennem en vandpyt
at gå rundt i min kigurumi
at spille spil med dig
når du sætter dig ved siden af mig
når jeg kan redde din dag
når du nynner en sang
at drikke en kold øl
at du fortæller mig at jeg betyder noget
at jeg kan fortælle dig at du er vigtig for mig
at bage vafler til dig
at se film med dig
at falde i søvn ved siden af dig
at strække mig om morgenen
når du skriver godmorgen eller godnat
når jeg troller dig
når du troller igen
at du besøger mig
at tilbringe tid med dig
at tage et bad
at puste sæbebobler
at kramme dig
at du krammer mig
at du kærtegner mit ansigt
at danse som en idiot sammen med dig
at se en god serie
at sy
at bestille noget hjem fra internettet
at cosplaye
at tage billeder af dig
ikke at skamme mig over at græde foran dig
hvordan jeg hver dag vågner op i en varm seng
at drikke varm kakao
at bage en kage kun til dig
når du aer min kind fordi jeg tog fejl igen
at du tegner tegninger dedikeret til mig
at du har lavet en video til mig
at læse mylifeisaverage
at redigere et billede af dig
at hjælpe dig med din eksamen
hver gang du giver mig et stykke chokolade
at spise bacon sammen med dig
at du gider låne mig din computer
at spise sushi med dig
når du griber fat i min arm fordi jeg var ved at gå
at putte i et uldtæppe
at hjælpe dig med dit cosplay
at høre god musik
at blive inspireret
at komme hjem og høre min fars stille guitarspil
at spise den mad du har lavet til mig
at klæde mig på om morgenen
at læse en god bog
at læse din kommentar på min blog
at smile en sidste gang før vi siger farvel
at mærke solen på mit ansigt
at trille i sneen
at lade regnen gennembløde mig
at give dig en gave
at læse din blog
at tegne
at se andre cosplaye
at du tiltror dig til mig
at drømme
at leve i nuet
at du elsker mig
at jeg elsker dig
at du er glad
og deler det med mig

\( n______n )/ ~ <3
___________________________________________________

when the world gets in your face
I say: have a nice day

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

... Freaking happy go lucky barn :P

Sabrina sagde ...

Blev helt rundtosset af at læse alle de ting du har opnået @____@ føler mig godt nok også lettere stresset indtil J-pop

Zarsu sagde ...

ÅHH, jeg ved kun alt for godt hvad du mener D: Lige pludselig er tiden forsvundet og man har stress med at opretholde sit liv og sy cosplay!

Damn, du har fået nået meget :'D