fredag den 15. oktober 2010

Home's where

your heart is

Jeg er så træt lige nu =_=; mine fødder er ømme og min klodsethed fortsætter ufortrødent i idræt. Jeg kom til at løbe direkte ind i en ribbe igår så den knækkede og jeg har fået 2 flotte buler på mit højre ben : D men det er jo ikke værre end at lidt kakao/kaffe i min termokande kan gøre det godt igen n_n De sidste to dage har programmet stået på skole og efterfølgende arbejde, jeg har arbejdet 17 timer *A *
og onsdag efter min vagt blev jeg glædeligt mødt af en Thisted og Smølf  som stod og ventede på at jeg fik fri n_n nom!
I Tirsdags legede mig og Thisted også med min chokolade-fondue, og de billeder får i at se i mit næste indlæg da jeg skriver fra skolen lige nu :b 
 mig, spille mario og skrive blog i skolen? ALDRIG!

Jeg regner ikke med at komme mere online før jeg kommer hjem fra Berlin næste torsdag, så her er lige hvad jeg skal bruge min tid på inden: 
Senere idag smutter jeg hjem til Kristine for at hænge ud med hende og Mione og sover over til imorgen, hvor jeg om eftermiddagen vil drage over til Smølf og hygge mig med en masse rollespillere og 3 extended Ringenes Herre-film <3 Søndag morgen vil vi så blive hentet af min familie hvor vi så kører til Berlin hvor vi skal holde efterårsferie indtil på torsdag : D Så det er feriens program. Nu må vi se om jeg får skrevet noget inden da, måske en update fra Berlin undervejs.
 
no good without bad, take it with a smile

________________________________________________________________

What does this mean? It's so bright, so vivid
Double rainbow, double rainbow, it's so intense (tense) 
What does this mean? It's startin to even look like a triple rainbow 

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

Syntes det lyder meget meget MEGET voldsomt at rippen ligefrem knækkede O____O håber det var en god kaffe/kakao!

Håber du får en god tur til Berlin ♥