onsdag den 6. oktober 2010

It's itching!

My fingers are itching!!
After doing creativity!

well.. Siden i mandags har jeg været syg med ondt i halsen, hovedpine, svimmelhed og om mandagen også en høj feber. Jeg tog tidligt hjem fra skole både mandag og tirsdag, og idag onsdag blev jeg helt væk fordi jeg ikke synes det var en god idé at udsætte helbredet for en 10 km. cykeltur x_X;;

Igår kom panda forbi henad eftermiddagen og var syg sammen med mig og min kakao, og vi sad i sengen og fik næsten lavet vores lille prince færdig n_n
sick Panda is sick. Vi mangler lige Prince's ansigt og ben. Fimo/cernit = love

og om aftenen var jeg med min familie og Smølf i svalegangen i Århus (et teater) og se "Deja vú", som var virkelig sjov og som gav én en masse karikerede associationer med ting fra hverdagen. F.eks. dét med at du sjældent kan have noget i fred (f.eks. en pose slik) og at det kan være belastende hele tiden at blive forstyrret når man bare vil have 5 min. alene.
og selvom jeg var småsyg, synes jeg at jeg havde lyst til at klæde mig pænt på ~
Narcissism:
hofteholdere, oh yay. Prøvede også at sætte håret lidt anderledes

Og idag har jeg indtil videre sovet længe, set kino's jouney og syet en af mig og Kristines gangster-nederdele vi vil have på til J-con ~
mangler dog lidt hvid blonde jeg lige skal have købt ~

og jeg håber virkelig jeg er kommet på højkant imorgen så jeg kan tage på arbejde 3;
_______________________________________________________

Where are we coming from, where are we going to?,
so the Beautiful World,
travel the world.
Continuously flowing, w
e

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Jeg håber ikke Prince går i stykker hvis du skal rende rundt med ham til J-Popcon :( Han ser ud til at blive rigtig nuttet!

Ej, hvor nederen at du er så syg! Pas på dig selv så det ikke udvikler sig til influenza!
Men jeg kender godt det med at dresse up når man er syg :'D Man får det lissom bedre af at være pæn. Og jeg ELSKER den måde du har sat dig hår på!

Wooah, den nederdel er vildt flot *-* Glæder mig til at se den fuldt koordineret til J-Popcon!!