tirsdag den 28. september 2010

Dine tanker

er din inspiration

dagens outfit, jeg har virtuel dag på gym (dvs. fridag). Venter på at Smølf kommer og kigger på min computer

Når jeg er i et bestemt humør får jeg altid lysten til at tegne.. Jeg er ikke voldsomt god til det, men jeg synes det giver en god tanke af hvem jeg er når jeg er alene og fordyber mig i tanker. Jeg tegner for at få nogle tanker ud af mit hoved og ned på et stykke papir, ikke for at vise det frem til nogen speciel eller for at få det til at forestille noget bestemt... Så her er et indblik i min tegneblok

skolepapirer


blyants-skitserne er lidt utydelige pga. jeg tog billederne med kamera.. Men ja, random shit.


____________________________________________________

Always I wanna be with you
and make belief with you
and live in harmony

1 kommentar:

Maria Murasaki sagde ...

Emma makes beautiful stuff <3