søndag den 5. september 2010

Bluuurp

Deeeeerb Deeeerb

Så er der vist gået lang nok tid til at lave et nyt indlæg :3 Siden jeg nu har tid til det.
I mandags var April og Panda herover for at råhygge, og det var nice ^^


tirsdag er det vist nogenlunde blevet fast tradition at jeg spiser med over ved smølfs mor, og hun er bare mega sej og sød og laver god mad ^ o^ yumyum!

Fredag var jeg over ved smølf hvor Jens også dumpede ind, og vi fik spillet næsten færdig i Assasins Creed, en hel masse Katamari og Brütal og set Resident Evil.
Lørdag kom Kristine så over til mig hvor hun blev sat til at give en hånd med i hendes kostume

og om aftenen var vi inde og se "Vampires Suck", du ve', den der Twilight-parodi x'b
nogle claimede at de fortryder de brugte penge på det, men jeg morede mig altså ret kosteligt. Det var simpelthen så plat at jeg synes det var mega grinern! dog en en-gangs ville jeg sige.

but it was nice. Thisted, Smølf, Kristine, Signe og Pusher




bluuurp.. deeerp deeeeerp



Thisted tog med mig hjem og vi så "The Big Gay Musical" som er mega nice x'D gay-lovers, go watch!

Og jeg har bestilt Katamari Damacy til PS2, jeg glæder mig til at det kommer n_n
________________________________________________

525600 minutes
measure your life in love

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Ej, de sidste par dage lyder super hyggelig :D We all love ugly-chin shots.
Og godt du får Kristine til at hjælpe lidt til med jeres cosplay >:D

Sa-chan sagde ...

Tak for awesumsause time <3 <3
Undskyld jeg glemte stoppet :c
burp burp face

Maria Murasaki sagde ...

HEEEEEERP DEEEERP HURR HURR DURR DEEEERP!
- Blobface is awsum <3