mandag den 20. september 2010

Nanaa nananananana

Katamari damacy

Så har jeg været til kita ^^ Det var virkelig hyggeligt, og jeg vil helt vildt gerne med igen næste gang! : D Tusind tak til Kristine, Dorthe, Sascha, Kenny, Astrid, Louise, Liv, Sabrina, Smølf og Muf (og alle de andre) for at gøre det mega awesum ~

Det eneste jeg fik fanget billeder af var turen derover:

driving is serious bzniss

anonym kører crazyshit, 170 km i timen!

og så lidt stjålent fra Sascha og Dorthes blogs Ôwo (klik på navn for blogs)


hææhææh, vi havde et hurtigt shoot i Miwako og Arashi-cosplay, jeg er så stolt når jeg ser kristine i kjolen ;w; that's my girl!

Men så er det sjove jo overstået, og jeg kom tilbage til skolen. Hele ugen har jeg fuldt skema, og jeg har en del afleveringer for til i næste uge. Men heldigvis har Anders været min redningskvinde, og han har lånt mig sin bærbare computer, hvilket vil sige at jeg kan sidde og studere mens jeg har væk hjemmefra ^ o^)/ han er dagens mand i skysovs! omonomnomnom!
planer for denne uge:

Idag - lave /chille med Smølf
tirsdag - spise baconroulade med Smølf og Martin (og se på god of war (og lave afleveringer))
onsdag - avalon med afleveringer
torsdag - arbejde
fredag - Thisted
lørdag - Thisted
søndag - afleveringer

men selvom det ser rimelig busy busy-shit ud, så er jeg faktisk meget glad og frisk på det :b 2.G, kom an! Det går sgu nok det hele ~

_________________________________________________

I'm miles from where you are
I lay down on the cold ground
I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Im your girl indeed <3

Zarsu sagde ...

JEG ELSKER JERES COSPLAYS ;O;