torsdag den 9. september 2010

It's a piece of cake

to bake a pretty cake!


jeg har bagt kage til min klasse =3 er den ikke flååååt?
det er tema-kage. Vi har om buddhisme i religion x) orange topping ligesom munkene, yin-yang fordi... fordi jeg kan!

Okay, indrømmet, jeg burde være på gym lige nu U_U' Jacob Holdt holder foredrag om sine 5 år i sydlige USA's slumkvarter, og det er faktisk psyko-spændende (så 1. halvdel), men synes gerne jeg ville have tid til lige at komme hjem og hvile lidt (skrive stil) inden jeg skal på arbejde. Hvis man er interesseret i racisme og USA's samfund, watch diesen link!. Det var virkelig gribende synes jeg, jeg så også hans udstilling på ArOs for noget tid siden.
Cosplayet skrider også fremad, nu er der også kun lidt over en uge til Kita, men udover print er det så godt som færdigt n_n


*meget stolt* jeg synes jeg er dygtig B) kan godt lide hvordan det hele ser ud lige nu

og til noget ulækkert igen, så havde mig og smølf været sammen i 2 måneder i tirsdags ö ligesom til Genki købte vi sushi og satte os ud til en græsplet og spiste. Super hyggeligt :3 omnomnomnomnom!

outfit i tirsdags. Tror måske jeg skal til at bruge tid på håret om morgenen ^^;
Men noget trist er at min stationære har svigtet mig ;_;' den skal have installeret software igen, og cd'en er væk! Det er virkelig provokerende. Især når min PS2 også driller så jeg ikke kan spille mit nye katamari damacy spil! >o<;;
NOOOOOOOOOOO!!
_____________________________________________

live for tomorrow, be happy today
laugh all your sorrows away

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Crazy kager *Q* I WANT!

Det er okay at være klam når man er nyforelsket :D Alt andet ville vel egentlig være lidt sært?