fredag den 17. september 2010

what what

in the butt

Hey 8D er lige kommet rigtig hjem for første gang siden tirsdag. Dear god, jeg trængte til et bad!

min mor har fået betændelse ved øjet og hendes medicin virker ikke 3: hun er til lægen for 2. gang nu.. stakkel!



Tirsdag havde panda været her og sovet over, og jeg besluttede lige at klippe mit pandehår n_n hun fik mig overbevist om at jeg nu skal se wolf's rain, den ser helt vild god ud Ö og måske vil jeg cosplay dokuro-chan.. maybe x)

stalking people in the shower >wÓ fun times

Jeg sov over hjemme ved smølf både onsdag efter avalon og torsdag efter lang arbejdsdag ^^; som sagt er jeg lige kommet hjem, og jeg skal have pakket til kita *_* bliver hentet her kl. 3 i bil, jeg skal også lige huske at lade kameraet op ~

btw. COSPLAY ALL DONE B)


tilføj mine brune linser og mere make-up x)

og så kommer april også over kl 12 til frokost med nachos og guacamole x'D awesome. Jaja, der skal være tid til det hele!

(undskyld at html'en har f***cked i det her blog-indlæg, men det er lige det bedste jeg kunne gøre med det ^^;)
___________________________________________________

Mothers staring down
She don't know where he's been
Or how long he's been out

She said 'Boy i'm tired of waiting up while your out with your friends'
He said 'Mom im TRYING and im living my life the best way that I can'

Cause i'm trying to be somebody
I'm not trying to be somebody else
This life is mine i'm living
Don't you know me? I wont ever let you down

2 kommentarer:

Panda sagde ...

EMME!! jeg vil føde dine børn D: <3 <3 <3

kan godt lide dit lille indlæg, og uuuh ~ jeg er med! *dance dance* og håber de billeder jeg tog af dit kostume er okay xD det gi jo lidt stærkt

og se så at få pakket xD ellers går det da helt galt?

ønsk din mor god bedring fra mig! D: <3 <3

Mash Devereaux ★☆ sagde ...

wow, dit cosplay her er virkelig flot! (Y)