søndag den 12. september 2010

nøh,,

din mor er en odder!

~ Hils på min nye baggrund ~



it likes you!

Det er vist efterhånden blevet usundt for mig at være så meget sammen med smølf x) har bumset en hel lørdag + næsten hel søndag væk.. Fredag var der fødselsdags-party, og det var smadderhyggeligt! Hyggede mig bare ekstremt hele aftenen faktisk ^^ og selvom det sluttede lidt tidligt fordi nogle gik kold passede det mig faktisk okay fordi jeg var rimelig træt i forvejen.
Lørdag fik vi spist for 50 kr chokolade, set Kick Ass (awesome movie!) og jeg fik lavet stile mens Jens og Smølf spillede resident evil. Awesome : D
(Og så elsker jeg bare at sove 12 timer straight når en hvis anden render rundt ude i en mørk skov midt om natten og får taget sin nattesøvn x)
der var også lidt hygge kom-sammen i aftes nede ved Ea, og det var også nice ^^ super god æbletærte! Hun kan dét der med mad og desserter. Jeg f***ing glæder mig til kita =D

Og jeg skriver fra min egen computer. fuck yeah!

Jeg er virkelig glad for at jeg også får besøg af forholdsvis Kristine og Panda de næste 2 dage, for det klør virkelig i mine fingre efter at lave et eller andet krea *_* hvilket de er nice at lave med. See yoooou
___________________________________________________

I was gonna clean my room until I got high
I gonna get up and find the broom but then I got high
my room is still messed up and I know why
- cause I got high



Ingen kommentarer: