lørdag den 25. september 2010

Jeg elsker når...

du aer min kind fordi jeg tog fejl. Igen.

First:


So. I onsdags skulle jeg tage nogle billeder af vores nye terasse, og siden jeg nu var udendørs med et kamera fik jeg helt vildt meget flip med at tage billeder af vores katte ( ^ o^)//

og vores nye terasse. Synes den er mega flot! (jeg har slæbt stenene derom 8D)

I fredags holdt Smølf noget "kom, lad os se Hayao Miyazaki-film"-aften, og vi fik set Chihiro og heksene (stopper aldrig med at holde af den film), Ponyo (den var mega sød!) og Pom Poko (mega random-shit..). Jeg spiste vist mere end nogle af drengene og var den eneste som drak 2 øl ^^; Jeg er vist bare manden blandt nørder? And I do love it! >: 3

Idag har jeg så været i Givskud zoo med min mor, bare hende og mig. Det var smadderhyggeligt og jeg har det som om jeg har leget pokémon-snap hele dagen : D wuhu!
Pictaaaaars!


jeg aner virkelig ikke hvorfor, men jeg elsker lamaer x') "pas på, den spytter!"

"FOOOOOOOOOOD!!!". 4 elefanter = 400 kg mad dagligt = 300 kg lort dagligt

Løverne gik lige forbi vores vindue ^^ hvor hunløven derefter lagde sig midt på vejen... durrr

... Dyr i deres naturlige omgivelser ejer ingen blufærdighed x)


smukke giraffer *_*
"what? I be scrupping my tummy!"

that's all for nao. Jeg tog ikke ud til Thisted alligevel pga. Lektier, no money and bad timing... Men vi ses ^^

______________________________________________

A paradise untouched by man
Within this worlds blessed with love 
A simple life, they live in peace

3 kommentarer:

★Line★ sagde ...

Dig og Kristines Paradise Kiss cosplays er virkelig blevet SÅ søde <3 Er så glad for, at I kunne bruge mine "designs" ^^ *helt stolt og glad*

Hvor er dine katte søde ;-; *elsker katte over alle dyr* Specielt den skildpaddefarvede ser rigtig hugable og cuddly ud! ....og apropos katte, lol på den løvinde der har valgt smide sig ud foran et par biler midt på vejen x'D <3
Det lyder rigtig godt allesammen sweety!

Zarsu sagde ...

SØDE KATTE ;_; Og Daaamn, hvor er den terrasse flot :O Kunstnerisk!

Det er ved at være mange år siden jeg sidst var i Givskud Zoo! Ser super sjovt ud :D

Panda sagde ...

hov vhov, jeg hjalo med at slæbe sten ;P
i hvert fald nogle få af dem xD

sikke sjovt du har haft det D: jeg vil også lege pokemonsnap!! *trøste sig med sin spilleudgaven*

dine katte er rigtig dejlige xD syndes dog at piv er lidt creepy når hun kommer random ud fra et skab og når basse stirrer på mig, ellers er de rigtig dejlige ;D missah!!