fredag den 5. november 2010

Kyssesyge

jeg er her den sidste uges tid simpelthen gået nedenom og hjem med en god omgang kyssesyge.. Jeg har ikke været i skole hele ugen, da jeg knap kan sidde op uden at det er anstrengende. Men jeg følger lægens anvisning: panodiler, væske og god pleje fra folk omkring dig!
så min søster og far har gået og pusset om mig, da min mor befinder sig på et center de her 2 uger.

Tak for folk som gider besøge mig, det gør det virkelig mindre kedeligt :b

Og det er alt... skal ned og lægge igen, vi ses

5 kommentarer:

Zarsu sagde ...

BLIV LIGE RASK TIL J-POPCON, tak D:

Sa-chan sagde ...

Min mor siger jeg ikke må lege med dig mere :c

Thaira sagde ...

Kristine, medmindre du deler savl med hende, kan det altså ikke smitte xD

God bedring, Emma ^^

★Line★ sagde ...

Aww, poor you ;_; Ville ønske at jeg boede lidt tættere på, så ville jeg med glæde komme og besøge dig! Og er enig med Sascha: Get better before J-popcon D: Vi vil ikke undvære dig <3

Sabrina sagde ...

Du kan da ikke få kyssesyge? hvad er det nu for noget??? D: hvad så med J-pop TT_____TT er dobbelt engi med Sascha!

FLYT TÆTTERE PÅ SÅ JEG KAN NUSSE OG PUSSE OM DIG! O___O