søndag den 21. november 2010

I lesbian you

vi så G ~fra J-popcon modeshowet



Så har Sascha smidt sine billeder op på face, så her er de billeder vi fik taget om søndagen af neon genesis evangelion:

"now kids, get along!"

FML...

doh.. det gik lige op for mig at jeg må lære ikke altid at kigge ind i kameralinsen =_=; aaanygay. 

Onsdag kom Kristine, April, Thisted og Nanna hjem til mig for at se nogle Harry Potter film inden vi tog ind og se 7'eren del 1 til midnatspremieren. Facking crap, den var god! *o* og den skræmte mig op til flere gange så jeg sad med hånden foran munden og sagde "nej, nej, nej, NEEJ!".
Jeg elsker virkelig Harry Potter-universet og har læst bøgerne flere gange, det er virkelig trist at epoken med filmene snart er ovre ._. men sådan er det vel, alt godt har jo en ende.


Oh toast, you so hilarious!
*indsæt billede af 4-5 tøser i min seng der beder hinanden om at holde kæft under Harry Potter-film*
 
Torsdag var der idrætsdag for min klasse, men af gode grunde kunne jeg jo ikke deltage. Såå, jeg brugte dagen hjemme ved Smølf hvor jeg så ham spille mit elskede Final Fantasy XII-spil og senere fik jeg prøvet noget som hedder "Limbo" til xbox som gav mig mega dårlige nerver x') Det lyder som et danse-spil, men det er altså et platforms-puzzle-gyserspil. 

Fredag tog jeg så ud til Panda for at arbejde med craft-cosplay hele weekenden, og om aftenen prøvede jeg at spille Fallout 3.. som resulterede i at jeg IGEN blev forskrækket og forværret mine nerver. Det gik dog over efter at spille noget sims3..

Panda: "no way!"

Dette forestiller Smølf der prøvede at lave mad. Der gik ild i komfuret og hans røv, det man kan se indeni skummet er ham som bliver slukket.
men her er nogle progress-billeder af hvad vi har opnået mens jeg har været herover:

Vi skulle lave Dokuro-chans kølle

først havde vi bare en hul plastik-kølle som Panda havde fundet
den blev så betrukket med liggeunderlag, og vi lavede alle piggene ud af liggeunderlag og gaffa, borede huller i køllen og limede piggene ind i
TADAAA
og så vores bedste ven: PAPMACHE!! udover noget king-hovede og udover kølle. Så skal køllen ihvertfald bare tørre og males *gives a thumps-up*
 _______________________________________________________

♪  yeah, It's always better when we're together 

2 kommentarer:

Panda sagde ...

UUuuh Emma <3 <3 <3 du er sådan en lækker ganstaaaarh

Og kan ikke glemme hvor glaad mikki blev da han genkendte hans gun oppe på scenen ;P haha <3

... bueh... hvorfor kan jeg ikke bare lærer at være nogenlunde lækker når du tager billeder af mig? jeg ligner altid en hat ^^'' oh well. we had fun.

btw emma: kan man lave vafler på en pande?

Zarsu sagde ...

Din Shinji er altså vildt nice :D Det er SÅ nemt at se du er ham! Engang skal vi have et "rigtigt" photoshoot med en stooor NGE gruppe, yes ^O^

Haha, det ser virkelig ud som om du har haft det hyggeligt på det sidste :D
Og Dokuro-chan køllen er blevet vildt fed!