mandag den 8. november 2010

some things..

you just have to accept

Tak for alle kommentarene til sidste indlæg :3 
Så har Smølf været her og hygget med mig, og han efterlod sin bærbare som fungerer mega dejligt og har fået installeret internet ^ o^ <3 nom! så har kunnet sidde online igen fra sengen uden at skulle til at sidde med en overophedet klump (no offence Anders). 

Fredagen før jeg blev syg (tror jeg), var den dejlige Mul over, og det var super hyggeligt <3



Vi havde et Halloween-shoot udenfor senere på aftenen så vi fik afprøvet mit kameras night-shooting. 
Jeg prøvede min feminine side af (wauw), og synes der kom nogle rigtig pæne billeder ud af det:
(husk det er uredigerede rædsler, jeg har trods alt stadigvæk ikke photoshop)



Blooper:


Lørdag formiddag drog jeg til Århus for at tage til Lolita-halloween-meet-up i Århus, og det var super hyggeligt som det plejer :3

 mange valgte at være udklædte, mig og Kristine var også. Som Itaer. 
Vi var på Aros og se udstillingen "genfærd", som var ret fed og nogle gange lidt skræmmende livagtig.
død Jesus...
Billeder taget fra J-fashion. 

Jeg tog så Mione og Kristine med hjem til en sleep-over, som endte i at jeg crashede og gik mega tidligt i seng og smed dem tidligt ud om søndagen fordi jeg simpelthen var så ynkeligt et syn. Jeg troede det var influenza ^^; Det blev dog bare værere og værere, og da jeg tog til lægen onsdag viste det sig sandsynligvis at være kyssesyge (som jeg også lige konkluderede i sidste indlæg). 
Jeg har nu været sengeliggende i 8 dage, og jeg har det heldigvis bedre. Jeg tager den dog stadig meget med ro, og jeg vil gerne takke de folk tættest på mig som har været her for mig i form af selskab og pasning. 

uh, og en som er gået direkte fra fjende til nær ven!:
 Pinex, hvad skulle jeg have gjort uden dig ved min side? 

Jeg glæder mig virkelig til J-popcon næste weekend, det bliver godt at se alle igen + masser af cosplay.

forsinket happy halloween!
____________________________________________________________

So shine outward, not inward 
You've been a selfish little girl

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Billederne uden flash har vildt meget stemning og parykken fungerer også vildt godt i dem :D Looove!

Haha, jeres ita outfits vare bare SÅ gennemførte :'D

Sabrina sagde ...

OMG DU ER LÆKKER! :O WANNA DATE?!