mandag den 29. november 2010

Kan man lave vafler på en pande?

 ja, det hedder så pandekager
Den her weekend har jeg haft besøg af Arvid fra min efterskole, og vi brugte en del af lørdagen på at bage en kage til Kristines fødselsdag som blev holdt om aftenen. Jeg tog nogle billeder på turen til fakta efter ingredienser, jeg er så betaget af al den sne * A* 


 og guess what? lige som vi er ved at være færdige med kagen dumper Rachel ind og siger hej : D det er så sjældent jeg ser hende, også selvom hun har fået en kæreste som også bor her i Silkeborg ^^ men hun kom og drak noget kakao og gav mig en julegave <3 

undskyld for det dårlige billede xD  
 oh, and zeh cake! tadaaaaaaaa:

 Jeg havde kørt en lille konkurrence med Mul og Mia om hvor vidt hvis kage ville blive pænest og mest velsmagende ~ og jeg vandt! Sådan, så er der gratis mad på onsdag ;D

billede taget af Marie-Louise (blog = creative shit) samme med det nedenunder
der var simpelthen så meget kage @_@; Kristine havde bedt gæster om at medbringe kage, og det gjorde at der kom en hel del! Jeg var så bombet og fyldt op da jeg kom hjem at jeg gik på hovedet i seng..

 
 og jeg har fået installeret en trial af photoshop, så jeg ville lige lege lidt med billederne fra Halloween
 god, jeg føler mig ego-centreret når jeg sidder og redigerer så meget på mig selv.. oh well ^^; 

den her uge har jeg meget få moduler på gymnasiet, og det er bare skønt! Så jeg har tid til at vente på forsinkede busser og køre langsommere på cyklen x'b Den her weekend skal jeg til Lübeck med min familie, og jeg håber på at kunne få opsnappet de sidste julegaver ~

____________________________________________________________

Don’t unplug me
or just shut me down
Please just love me
with your steel heart

2 kommentarer:

Panda sagde ...

Hvorfra skulle jeg vide at Pandekager er vafler på pande? D: jeg troede der var en forskel i smagen.. ^^''

Det er godt at se at du har hygget dig love ~ sikke en dejlig kage OwO den er bare super flot!! og billederne er yndige *spinde* du er altså fin som langhåret... *hint HINT*

vi ses på onsdag sugarbutt ;P

Zarsu sagde ...

Hahahaha, græskar med snehat på og is-savl - det er ikke så tit man ser den slags :'D

Daamn, dine kage er rigtig flot! Du er så kreativ, girl.