mandag den 15. november 2010

Life is

what you make it

Oh yeah, hjemme fra J-popcon 2010! Ren convention-mæssigt har jeg kun få gode ting at sige om den. Det var et fedt dealer-room, stedet var dejlig stort til forhold de sidste par års J-popcon, og så var det fedt at de havde inviteret en svensk para-para gruppe og voice-actoren til Edward fra Full Metal Alchemist. Han er nu grunden til at jeg vil til at se serien ;b 
Jeg er stoppet med at tage kamera med til de større conventions, fordi jeg alligevel ikke gider tage det op ad tasken fordi jeg synes der er så mange kameraer i forvejen. 

Fredag ankom vi til connen, og Miones billeder viser min holdning til den lange kolde kø meget godt.. 
 mmmmh, snot. Hvor dybt kan i se op i Kristines næse?

Fredag aften deltog jeg i lolita-modeshowet fra J-fashion, hvor mig og Kristine pairede i vores gangster-lolita ~ Folk roste os for det, de synes det var en sjov idé, og jeg blev rost for nederdelene ^_^ 
billede taget random sted fra facebook
og så er der lidt fra hotellet:
er det ikke flååååt? Og jeg fik mødt Walle som vi sov på værelse med :3
og Mione som lægger model til at jeg restyler min paryk x'b
Lørdag har jeg for en gangs skyld valgt ikke at deltage i cosplayshowet, men bare være en tilskuer. Dear god, den kø-kultur?! stod der ALT for længe, og da jeg endelig kom ind havde jeg en elendig plads, på trods af et en var blevet holdt til mig :C der var ikke noget lærred, så jeg gik glip af videoer og åbningstale.. Flot. Men nøj, hvor var der nogle flotte cosplays deroppe! : D Og jeg synes at det var de rigtige som vandt, de var så geniale! Danmark har bare et alt for højt niveau til forhold landets størrelse ~ :b Og Kristine og jeg (RIGTIG GRAMMATIK) var Arashi og Miwako igen n_n se, billede sammen med vores skaber! 
billede taget af Ali Jehad, facebook.
og så fandt jeg en ret sej Rock Lee-cosplayer! : D årh, det gjorde mig glad i bukserne, så jeg fik et awesome billede sammen med hende:
Jeg elsker hver gang jeg ser en god Lee-cosplayer! Jeg vil altid elske den karakter dybt ind i hjertet
Og søndag rendte jeg rundt som Shinji. Jeg havde taget den forkerte skjorte med, og glemt bæltet x'D vi skulle have haft shoot 6 personer, men det ender med at fotografen tog hjem, Thisted fanget i Jylland, og en anden valgte ikke at være i cosplay. fuck yeah! Men det gør ikke noget :b vi må finde ud af noget en anden gang. And sooooo.. here we are!
nakket fra Zarsu, som også kan ses på watermark. Flere billeder senere
I morges fik jeg kæmpet mig op i skole igen, min far vil gerne køre mig hele den her uge så jeg ikke skal cykle eller tage en meget tidlig bus n  _n )// sweet! Og torsdag er der idrætsdag, så jeg kan sandsynligvis ikke deltage. Jeg kan dog stadig mærke hvordan bare en skoledag tærer på mig, hvor det ikke plejer at være det store problem 3: 
_________________________________________________________

today is just another manic monday
i wish that it was sunday 
'cause that is my fun day
but today is just another manic monday

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Du er bare så uheldig at blive syg lige op til en con :( Men det var godt at du alligevel kunne klare at tage med og hyggede dig :D
Jeres gangster lolita outfits var vildt sjove! Blev glad da I tilmeldte jer til modeshowet med dem, haha!
Jeres ParaKiss cosplays er SÅ nice *__* Var der nogen på connen der kunne genkende jer? Ai Yazawa's serier er åbenbart ikke specielt populær i DK længere, virkelig en skam D;

Grunden til at Stella ikke kunne cosplay Kaworu var fordi hun havde glemt tøjet derhjemme. Total fail DX