lørdag den 31. december 2011

Okay, så jeg HAVDE lavet et langt indlæg om hvad jeg har lavet i det forgangne år, men det gik ligesom tabt
 dumme blogger, man!
Så det bliver en kort opremsning af hvad jeg fandt mest mindeværdigt i stedet for

2011:

startede med en fantastisk nytårsfest ved Smølf og ca. 30 venner

Avacon kom op og køre - og jeg blev medarrangør
 
fik produceret 3 cosplays: King fra Katamari, Dokuro-chan og Tulio fra Vejen til El Dorado.

var fortsat sammen med Smølf hele året - og så ham være en mand i militæret

begyndte selv at træne regelmæssigt i fitness world

blev halvt færdig med 3. G - og ser nu frem til min eksamen

Har været på den anden side af jorden (Vietnam) med min familie i 16 dage

er blevet 18 år gammel - og taget kørekort

været til et tons af fødselsdagsfester for mine venner

har nydt livet, grædt, grint og hygget med alle dem som jeg holder af


2012:

indtil videre er de overordnede planer:

at lave 3 cosplays igen

at flytte hjemmefra sammen med Smølf

at færdiggøre gymnasiet med gode karakterer

at få gennemført resten af Zelda-spillene (undtagen det første >:C)

at tjene en masse dejlige penge så jeg har råd til at tage ud og rejse 

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆
Og så lige nogle 'almindelige' ting.
d. 29. december havde min mor og far 10 års bryllupsdag (de blev gift da jeg var 8 år gammel), så mig og min søster brugte hele dagen i køkkenet for at lave et stort vietnamesisk måltid til dem:


Og jeg fucking udhulede en ananas! Not for children i tell you.

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

i går havde jeg så Kristine på besøg, og nede i byen hjalp hun mig med at købe en nytårskjole til i aften. Imiteret læder ;D
Til i aften har jeg lavet en god omgang trøfler til tag-selv bordet, nice and free to make! 

Hav en god nytårsaften allesammen!

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Og det er derfor man ALTID skal kopiere ens indlæg før man poster. (Det gør jeg alle steder på nettet, fordi jeg er paranoid xD)

Dit 2011 lyder også rigtig skønt c: Og mon ikke 2012 bliver lige så eventyrfuldt? Håber det kommer til at gå godt med at flytte hjemmefra~

Sa-chan sagde ...

Jeg elsker dig, meget <3