tirsdag den 27. december 2011

Så har det været juleaften! Jeg tilbragte den hjemme sammen med min mor, far, søster, mormor og min mormors kæreste Johannes. 






Outfit fra juleaften:

 jeg blev rigtig glad for alle mine gaver!  
Batman live-biletter fra mine forældre, en chesirebamse fra min søster, hjemmestrikket hue fra mor også..

 er han ikke dejlig?

 men den gave som jeg nok blev gladest og mest overrasket over, var da Smølf kom sent juleaften og gav mig en tung firkantet pakke. Fra 14 mennesker.. fra 14 af mine gode venner fra Avalon Gameclub. Here you cans see:

 undskyld at billederne vender forkert, men af uforklarlige årsager gider min computer ikke vende dem om x'b 
men OMG!! en 3DS, limited edition 25th anniversary zelda x'D jeg blev så overrasket! og der fulgte Ocarina of Times 3D med, så jeg havde noget at prøve at med det samme. Fuck jeg er forelsket, solgt <3 3D'en er bedre end jeg havde troet, og spillet er virkelig smukt renoveret! det er blevet lysere og lettere at gå til end dengang jeg var barn og spillede det på nintendo 64.

Tusind tak!! Til alle som har været med til at give mig denne gave. Yonatan, Harriet, Camilla, Jens, Smølf, Panda, Mikki, Daniel, Bruno, Anders, Anne, AK og Tantan!! (og jeg har glemt én i denne opremsning, men der er så mange!)
 
Jeg har været med Smølfs familie i Stevel i juledagene, og det har været rigtig hyggeligt at kunne tilbringe noget julehygge sammen med dem! Julestemningen havde nemlig svært ved at indfinde sig i vores eget hus, da der er sket en trist hændelse i vores nære omgangskreds :c har ikke lyst til at komme nærmere ind på det, men det har haft stor påvirkning den sidste uge på hele huset. Lad os bare sige at jeg nu vil smutte afsted til en meget sørgelig begravelse.

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tillykke med din gave <3! Hvor er det fedt :D <3 <3

Liv-is-alive sagde ...

EJ HvOR ER DEN NØRDET OG NICE. Super vild gave <3

Godt du havde en hyggelig jul! Jeres juletræ ser rigtig sødt ud c:

Zarsu sagde ...

Tillykke med DS'en :D Den er jo den perfekte gave til en Zelda nørd!

Og forsinket glædelig jul~ Elsker julebillederne :D