torsdag den 15. december 2011


læs det nye cosmag her , hvor shootet med katamari er i + en masse dejlige rapporter og tutorials ^^

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆
De sidste par dage, har jeg været tyk og fed hjemme ved Thisted : D hendes udlejer har de mest fluffede norske skovkatte, som er rigtig kælne, så de giver mig til dels selskab når Thisted arbejder.
 
Jeg er nu stort set klar til at aflevere SRP'en, og jeg læser Harry Potter 2, til en værkanalyse jeg skal aflevere, for at få tiden til at gå.

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆
I går var vi ude at juleshoppe/hygge fra kl. 11 til kl 9 om aftenen xD mega dejligt lige at få ordnet de sidste indkøb, og så 'komme til' at bruge de der penge på ting man selv gerne vil have selvom man egentlig ikke havde så meget råd til det. ups.
Thisteds gave til mig, var en tur på konditoriet La Glace, som bare er favoritten * w* det er skidedyrt, men også bare kage-himlen. Jeg sværger, hver gang jeg får deres efterårs-kage (chokoladebombe), kan jeg ikke engang tænke på at spise chokolade/søde sager resten af dagen.
Ydermere fandt vi et sted med brugte film og cd'er, hvor vi bare gik amok! De har sådan noget tilbud der gør, at det bliver billigere jo flere uger der går - og vi kom på 5. uge ; D så alt kostede 5 kr, og 25 ting for 100 kr. 

Vi købte til os selv og gaver for 110 kr. do the math.
og jeg fandt den her tegnefilm.. på DVD!
for 5 kr. *dø af lykke* 

Elsker virkelig den her tegnefilm, kan kun anbefale den, hvis man ikke har set den. Vil sige at den er på højde med disney-klassikere, der er ihvertfald gode sange i. Den hedder "The magic Sword - Quest for Camelot", og handler om sværdet Camelot (sværdet i stenen), som bliver stjålet. Hovedpersonen (kvinden på forsiden), drager så ud for at finde det, og møder den flotte unge mand (der er blind) i den store forbandede skov hvor Camelot ligger. 


☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

Om aftenen var vi for smadrede til at tage i tivoli (som ellers var resten af min gave), så vi købte noget billig sushi på vejen hjem istedet for. Ooomnomnomnomnom..

Så skal SRP bare afleveres på mandag, og så er det juleferie

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg fucking elsker Quest for Camelot. Film tid?

Sabrina sagde ...

Kat, kage, film, sushi .. all I hear is; U be so lucky <3

Zarsu sagde ...

Norske skovkatte er fantastiske ♥ Specielt dem med super langt hår; såååå bløde ;w;
Og damn, de-der film - sikke et sindssygt godt tilbud :D