fredag den 2. december 2011


Og julen er over os!
Jeg fejrede 1. december i dag ved at sprede noget julestemning i min klasse vha. nissehue og hjemmebagte småkager som jeg bagte i søndags (dem til højre):


Jeg fik også lov til at åbne den første låge i mine julekalendere, og Smølf kunne pakke den første pakke op i den pakkekalender som jeg har lavet til ham n _n
I aften skal jeg til en fødselsdagsfest hvor der bliver serveret lækker mad, og jeg har bagt en mørk chokoladekage, cthulu-style til fødselsdagsbørnene:

den til venstre

I morgen er der lolita-meet up med de dejlige damer, og søndag skal jeg til julefrokost hos min mormor. life is good.

(Skyward sword is the BOMB <3 jeg er helt oppe og køre over næsten alle de cosplays jeg gerne vil/er i gang med at lave. Har besluttet mig for Link fra Wind Waker, Kida fra Atlantis og Spejder fra Elverfolket er de forestående projekter - Det bliver så vildt at deltage i større cosplay-grupper!! * A*)//

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Nissehue - SEJE!! Der var næsten ingen på min skole som havde nissehue på, øv :(

Tentakel kage xD Hvor sejt!