søndag den 27. november 2011

Det smukke efterår lige i øjeblikket..
 Taget på vej til Fakta 

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

Well, om sidste uge hjemme ved Smølf meget mere end sædvanligt:

 Assassin's Creed Revalations og Skyrim, special editions. Vi nyder at spille det sammen igen n _n 

og ydermere, så havde jeg jo glædet mig sådan til Zelda: Skyward sword, ik? Jeg kom til at købe game guiden! >:C Så jeg deltog i en lille konkurrence som coolshop har kørt på facebook, og.....:
 HELL YEAH! jeg får spillet alligevel. Og til en pris af GRATIS! Det varmer mit SU-hjerte <3

 ☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

I fredags var der Galla oppe på gymnasiet, og vi havde valgt temat "Grækenland". Jeg lavede Mousaka sammen med Julie til madbordet, og vi åd os allesammen en mavepine i al den lækre mad!
lille uddrag af dekorationen. Vi havde 'stjålet' nogle statuer fra c-gangen hvor Græsk-latinerne holder til ;D
 Der er en stor tradition for at smugle alkohol ind til Galla, fordi det simpelthen er så dyrt at købe derhenne! Vinderen af smuglingen blev dog Charlotte som havde kommet ASTI i en remouladebøtte? :'D det var så sjovt at se folk sidde og drikke af en remoulade-bøtte. Adbad. 

 Kære Julie havde været mega hardcore og skrevet en sonnette til vores Engelsklærer som hendes invitation, og en spansk invitation til spansk-læreren. Det var meget hardcore gjort, og lærene var også vildt glade for dem. 

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

Lørdag var jeg ude og have et mindre shoot med Sascha og Panda i vores Katamari-cosplays. Louise kom og var assistent, og Kenny var chauffør :b vi nåede ikke så langt før det begyndte at pis-regne, men hvad kan man gøre? Jeg må desværre ikke lægge billederne op før Cosmag har udgivet dem, men så skal de nok komme xD
 Om aftenen holdt Kristine sin 18-års fødselsdag, og det var bare så hyggeligt <3 jeg kender jo alle som hun kender, så jeg føler mig altid så dejlig tilpas med at gense alle vennerne. 

Jeg er glad for at hun blev så glad for de gaver som jeg havde været en del af, og Marie-Louise var også helt overvældet af den cap som mig og Kristine havde købt til hende i fødselsdags/julegave :'3 feels good, man!
Alle kristines mange gaver ~

matematik lagkage x'D wth..

Jeg stod og var vaffel-mama en del af aftenen, omnomnom. 

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

Idag er det jo så 1. søndag i advent, og jeg fik min første gave! ^^
 kagedåser! igen xD jeg har simeplthen så mange efterhånden fordi folk synes det er så meget mig at de forærer dem til højre og venstre <3 det er lidt sjovt n _n

min lille samling:
gæt hvad min mel, sukker, småkager, rasp og andre mærkelige ting i mit fremtidige køkken vil blive opbevaret i? 

jeg har også en reseveret mega-dåse i Nibe sammen med verdens bedste brunkage-opskrift *A * nomnomnom!

Og så er der jo Loli-meetup på lørdag! so I'm ready:
afslappet vinter-loli, go.

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Nnnh. Hvor ser du sød ud <3
Fuck jeg ligner en derp på billedet, jeg er glad for du fik dokumenteret alle mine gaver ;D ;D
- Kagedåserne er awesome!

Unknown sagde ...

*at kigge ud af vinduet* ".. mit efterår ser ikke sådan ud.."

Jeg elsker jeres gave!

Og det var rigtig godt at se dig igen! :D
Vi ses den 21. Januar!

Zarsu sagde ...

HAHAHA, hvor er det fedt at CoolShop havde så ondt af din sørgelige historie at du vandt xD Total fedt med et spil OG guide!

Og total fed tradition på jeres gymnasie xD RIGTIG godt klaret at få en asti ned i den remoulade, ahahah!!

+ Du er altså den fødte vaffel-mama c: Smagte super godt!

Sabrina sagde ...

Læse'læse'spædende'spændende'remulade'remu.. wtf? XD