torsdag den 10. november 2011

Denne uge har jeg hygget som sædvanligt ~ 
dagens outfit:

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

Fordi Smølf og hans ven Nedergård har købt ind og er igang med at lave nogle live-rollsepilsvåben sprang jeg på og fik noget af deres materiale til at starte på mit eget lille projekt:
The Master Sword fra Zelda! : D som rigtigt latex-våben så det kan holde til at blive leget med n _n <3 jeg morer mig helt med at lave det, og har så også besluttet at lave versionen fra "Wind Waker" som jeg med stor fornøjelse spillede på min gamecube. Der kommer 99% sikkert også et lille cosplay til. Fra Wind Waker. So Chibi.

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

lidt trololo fra mig og panda der øver vores act:
Det ser super retarderet ud bare at tage hovederne på med normalt tøj xD men det bliver vi nødt til for at kunne øve vores begrænsede syns-felter. 

kufferten er (næsten) færdigpakket, og vi ses imorgen til J-popcon! (de der skal med ihvertfald)

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 
 I don't know why I love you
I just know I can't stop thinking of you
oh, wait!
It's because you make me smile
you always make me smile!

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Husk det du skal låne ud!