fredag den 4. november 2011

Well well, well ~ Denne uge har været lidt kedelig og grå.
Jeg går rigtig meget og snotter for tiden, hoster om natten og føler mig generelt svækket. Jeg skal til lægen på mandag angående en kommende og gående mavepiner (altså, i mavesækken.. underligt sted) som kommer mange timer i træk uafhængige af hinanden :C
Men. Jeg har da lavet noget fornuftigt i de her dage, da jeg har brugt 2 aftenener på at redde Miones cosplay-røv ved at sy handsker og hætte til hendes Hellequin-cosplay.
Er det underligt at det bare kradser og river i mine fingre efter at få et nyt projekt mellem mine hænder som jeg kan lege med? De næste to cosplay-projekter fra min side bliver:


Kida fra Atlantis og Spejder fra Elverfolket
jeg burde nok starte med at lave Spejder, men jeg har bare rigtig meget lyst til at gå igang med Kida! de der smykker ~ skal jo også have en lysende halskæde.

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

Og så fik Smølf mig til at se en film ved navn "Stargate" fra 1994 i onsdags.

Det er en rigtig hyggelig film som jeg vil give ham ret i man burde se :b Og så vil jeg bare lige sige - især hvis du godt kan lide disney's atlantis! - lighederne er så slående at det næsten gør ondt indeni:
  • Hovedpersonerne har ens personlighed, indstilling, profession.... og frisure:
  og så handler det om at en militær organisation skal bruge ham til at tyde et oldgammelt sprog som giver adgang til en civilisation fra jorden der gik i stå for over 1000 år siden. Ydermere så ender de begge to med at blive tilbage i den anden verden fordi de er blevet forelskede og vil studere befolkningen x) hell yeah. seriously. watch it.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg elsker dig <3

Husk at få tjekket maven for mavesår, eller begyndende mavesår! For det kan meget sagtens være sådan noget!

God bedring darling!

Sa-chan sagde ...

Jeg håber virkelig virkelig der ikke er noget galt med dig :C :C :C :C

Zarsu sagde ...

Jeg håber virkelig ikke du fejler nogen alvorligt :/ Slet ikke når J-Popcon er lige rundt om hjørnet!


Du er bare en smadder god veninde c: Hurra for folk med overskud!

Og du gør mig SÅ glad med dine planer om at lave et Kida cosplay ;w; YAY!