fredag den 18. november 2011

Efter det sidste indlæg jeg skrev har vi fået så meget positiv respons online på vores katamari-act at jeg er helt rørt :'3 det er super dejligt at folk lige skriver hvis de kunne lide det  
Så får man lige selvtilliden i orden! 

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

Denne uge er der ikke sket det store, da jeg bare har haft lange skoledage og SRP-bøger som skulle læses. jeg er gået igang med at se animeen No. 6 
 Som er overraskende god synes jeg. Den handler om en moderne by som hedder 'no. 6' hvor man skal være en del af systemet for ikke at blive smidt ud. Har kun set 3 afsnit, men skal nok få set resten. Den er kun på 12 episoder.

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆  

Derudover skal jeg spille det nye Assassin's creed spil som Smølf har købt * w* jeg har spillet meget lidt, men skal nok sidde og savle over det en del af weekenden. Jeg føler at jeg mangler lolita-inspiration til et kommende meet-up her til december, men mon den ikke når at komme..

og har jeg husket at sige ASSASSIN'S CREED!! ?

og om mindre end en uge skulle jeg gerne modtage ZELDA: SKYWARD SWORD

is like..


ses om meget lang tid! (eller faktisk ikke.. har flere begivenheder at berette om i næste uge)

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

Nåårh :D du er en lille nørd Emma <3

Jeg er så stolt af jeres act :') dygtige Emma - go selvtillid!