mandag den 14. november 2011

J-popcon 2011 - flasback

Så! så er weekenden ovre som man har 'frygtet' så længe. Alt er veloverstået og intet gik så galt at det ikke kunne reddes og smiles af bagefter :b Det startede godt ud med at vi kørte til København kl. 4 og var fremme ca. kl 8. Mig og Panda var cosplay-VIP's og måtte springe køen over ;D (tusind tak Thisted). Vi sov ved Mikki's søster, Kimmie, i Herlev, og det var SÅ hyggeligt ^^ 

  jeg elskede det mad-hatter cosplay * w*

lørdag gik min dag på vores cosplay-act (og at savle over alle de andres cosplay). Det var et show uden lige endnu en gang, og alle dem der vandt havde virkelig fortjent det! : D Vi vandt ikke noget, men jeg har lært en masse ting jeg helt sikkert vil tage med mig til næste gang.
 folk har ikke engang gidet tage billeder af vores act xD fail! (det tog et godt stykke tid at finde ét album med billeder af det)

On the top of my mind er de acts jeg fandt mest mindeværdige: Princess Tutu, Devil may cry (et spil jeg egentlig også vil prøve nu), vocaloid (med meget kostumeskift), avatar: the last airbender, og det med røde kostumer jeg aldrig kan huske hvad hedder x'b jeg overværede desværre ikke alle acts, men dem jeg så var fede!

Lørdag aften var der råhygge med venner, og sen hjemtagen med cosplay-snak. 


Søndag var der J-fashion modeshow med alle de dejlige piger, og jeg deltog denne gang i noget punklolita/v-kei/i dunno x'D
alle var søde og pæne som altid ^^

Hjemturen forløb uden problemer, og jeg fik smidt alle folk af de rigtige steder. Jeg kom hjem kl. halv 9 til et dansk-oplæg jeg skulle lave og et meget langt varmt bad. Men idag har jeg været overraskende frisk, trænet, fået SRP-vejledning og købt gaver. I aften tager jeg hjem til Smølf for at sidde imorgen og vente på vores Assassin's creed: Revelations spil.

Specielt tak til: Kristine, Panda, Mikki, Mione, Sabrina, Thisted, Louise, Ida, Astrid, Kimmie, Line (for at lege med os i Artist Alley), Risa (for at låne os noget vigtigt til cosplay), og alle andre som gjorde det til en oplevelse (undskyld hvis jeg har glemt nogen D:)

7 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er også med på listen over folk <3 <3

Lisa Jørgensen sagde ...

jeres act var virkelig så fiiint, elskede det...!!.. <3 <3 <3

Unknown sagde ...

Jeg elsker billedet af Louise og mig :D *låner*

Godt at I kom sikkert hjem! Og endnu engang tak for en dejlig weekend! Vi ses hjemme ved Kristine!

Sabrina sagde ...

No worries Emma! :D jeg ligger nogle billeder op fra jeres act - skal bare lige have sorteret og ordnet i billederne ;)

Ærgeligt at jeg ikke så dig mere :c men det var super hyggeligt i vores lille camp i dealerroomet <3

Liv-is-alive sagde ...

Jeg har fundet billeder af jeres acts :D tags skal bare lige godkenfes af albummets eje.

I var seje! Dejligt at tale med jer.!

L I N A ☆ミ sagde ...

Jeg kunne rigtig rigtig godt lide jeres cosplay~ Lys effekter og super sød historie! <3

Zarsu sagde ...

Jeres act fik mig til at sidde og fangirle :'D
Synes fandme lyset i dit hoved var for sygt!!!

Og du var super sej i punk outfittet c: