søndag den 30. oktober 2011

Min computer-baby er kommet tilbage fra sin lange tid til reperation! :'D Så har den bare at holde denne gang! (3. gangs reperation på lidt over et år)

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 
Så.. I ferien bagte jeg en regnbuekage til AK's 18-års fødselsdag, da hendes tema var regnbuer x'b

 jeg fik faktisk slet ikke selv smagt dem, men gæsterne nød kagen. Det var en hyggelig aften hvor jeg ved en af de sjældne lejligheder fik snakket og opsummeret hvad der er sket i hendes og hendes families liv. 
Mit tøj efter jeg havde bagt kage:
Jeg er altid fyldt med kagedej over det hele efter kagebagning x)

Til festen:

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

I ferien var jeg også oppe og besøge min kære gamle bedstemor som ligger på plejehjem i Nibe. Det er altid stille og roligt, og man går rundt og gør rent, skifter blomsterne og drikker kaffe. 
 de blomster vi købte til hende

Hun er ikke i stand til at tale rigtigt, så man må selv spørge sig frem, og så kan kun nikke eller ryste på hovedet. Hun har svært ved at forstå at mig og min søster er blevet så gamle, at jeg kan køre bil og har en kæreste, og at Sofie er over 20 år. At være på besøg hos hende er med andre ord et lille vakuum i tiden hvor intet ændrer sig, og man skal passe på med at fortælle hende visse ting. Men det er rart. 

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

De sidste par dage har jeg været i Ålborg  i studiepraktik på Produkt- og designpsykologi-linjen på universitetet, og jeg er blevet bekræftet i at det er dér jeg vil hen og studere videre. Jeg synes det er en virkelig fed uddannelse som jeg tror jeg vil kunne trives på, da jeg også synes den er relevant og spændende. Den går basisk set ud på at tilpasse produkter til mennesker ved at gøre dem intuitive. Det er en blanding mellem ingeniør og psykologi ^^ 

Tak til Sascha for at jeg måtte bo hos hende de dage, og tak til Kristine, Mione, Sabrina, Louise og Kristina for at chille med mig <3 Det var hyggeligt som altid at se jer :'D

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

J-popcon lige rundt om hjørnet!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck den kage ser lækker ud >:C

Zarsu sagde ...

Eeeej, så mange kager og så fik du ikke engang selv smagt xD Typisk!

Jeg glæder mig altså bare SÅ meget til at se jeres kostumer irl :'D

Sabrina sagde ...

Ville virkelig gerne have smagt den kage :( looks so freaky and niice

Det var super hyggeligt :) glæder mig til at se dig til J-pop <3