fredag den 21. oktober 2011

J-popcon cosplay færdigt

I efterårsferien har jeg arbejdet cosplayet til J-popcon færdigt. Og siden det ikke er nogen hemmelighed hvad vi har arbejdet på:

mig:

 this shall be:
King of cosmos
fejl: girafhalsen

 Panda:

 who shall be:
Queen of cosmos
fejl: vi var for dovne til at lave en større krinolene selv


vores kulisser - i flertal x'b til venstre: Roboking, til højre: en bid af cosmos
tadaa! Let's roll some balls

ellers har jeg i ferien også chillet med Smølf og en masse superhelte i leggins, samt Kratos fra God of war ;3 idag og imorgen står den på familie og lektier, samt fest imorgen aften.


8 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du har ret, du ligner en struds<3

Zarsu sagde ...

Ahaha, glæder mig total meget til at se dem irl xD Elsker dine mavemuskler, hahaha!

Smølf sagde ...

fuck det er blevet nice x3

Mousykins sagde ...

One word..+ 1..

FUCKING AMAZING!

Haku sagde ...

So fucking awesome gurls! Gid jeg kunne tage et smut ud af Thailand og til Jpop for at se jer! (Savner dig Panda!!!!!)

Anonym sagde ...

Hvor er det flooot <3 >w<
*stress over ikke selv at være færdig* @_@

Vh. Melissa

Cecil August sagde ...

Mother of god - hvor er det fantastisk, det der /dør lidt

L I N A ☆ミ sagde ...

Haha! xD Hvor er det nogle vidunderlige karakterer! Glæder mig sådan til at se dem in real life action!