søndag den 2. oktober 2011

Stop! Cosplay time!

Mig og Panda har arbejdet på King og Queen mindst 1 dag om ugen de sidste par uger + det løse, og vi ser nu lyset for enden af tunnellen :'D

Random progress-pics:

King's sutsko:
Er pt. igang med at færdiggøre dem. Der skal hvid kant og en lilla blomst på

King's ansigt:

Roboking:


Præstekrave:

Bæltespænde:

Ankelring:

Halskæde:


Vi har skrevet vores skit færdig også, så den skal 'bare' mikses sammen! yessir!
Det vi mangler:
  1. at lave hovederne færdige
  2. lydsporet
  3. sy velcro på diverse dele af props + kostumedele
  4. færdiggøre den ene kulisse

og må jeg lige have lov at sige... DET ER SÅ SMUKT! (jeg er stolt over mit første store kostume projekt :'3).

svært cosplay, come at me bro

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

Random outfit-billeder:


og et eksempel på min morgenmad <3 med en god kop kaffe kan det virkelig holde gejsten oppe de trælse lange skoledage. 
verdens bedste morgenmad: A38, knasende müsli med nødder, jordbær og rosiner

________________________________________________________

and we're good good 
good to go!

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Hvor er det dejligt at du er kommet så langt x3 Du når jo ligefrem at blive færdig til J-Popcon, yaaay <3

+ Elsker hans ansigt. Hahaha, røv-hagen er perfekt!


..hovederne er slet ikke en stor del af kostumet, jo xD

L I N A ☆ミ sagde ...

Haha Elsker din gif! xD kunne ikke lade være med at kigge på den!

og din uhm buksedragt ting ting? ved virkelig ikke hvad det hedder, men selebukse ting er virkelig nice!

og lol king and queen card game cosplay? xD Nice! Det vil jeg total meget se frem til!