fredag den 14. oktober 2011

what to say, what to say?

Ferie efter skole i dag! : D 
i weekenden var jeg - ikke - til Kita i Ålborg, men til AK's 18-års fødselsdag istedet for. Men pigerne fra Kita var så søde at lave en lille video til mig kl. meget sent hvor de ligner nogle som seriøst burde ligge i deres senge xD
you guys are sweet n _n

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

I går aftes var jeg med min klasse i Århus teater og se en moderne opsætning af Hamlet

Det var mega træls at Hamlet og hans mor (no need to say at det er nøglepersoner i stykket) var svenskere, som talte svensk i stykket :c hvilket gjorde at jeg mistede rigtig meget af forståelsen af stykket. Den berømte sætningen efter "at være eller ikke at være" missede jeg totalt :'C le fu.

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

Jeg håber virkelig på snart at få min computer-babe tilbage i min varetægt, men teknikerne skal lige skifte harddisken ud og få den sendt retur min vej n _n

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Ej, hvor surt at de talte svensk xD Damn, hvor er det random alligevel, haha!