søndag den 4. december 2011


I lørdags var jeg til Lolita-meetup i Århus med nogle af de skønne damer fra J-fashion.
Vi tog på Aros endnu en gang, hvor der var kommet nogle nye udstillinger siden sidst.
 Der var kommet en udstilling som var meget eksperimentiel (lol, som om de ikke altid er det) hvor der blev leget meget med lys og farver.

 Kawaii-desu-ne!

Vi var selvfølgelig også oppe i regnbuen ~ mine øjne blev for at være helt ærlig ret fucked af at være der, men det var meget sjovt!
Derefter Sharks med milkshakes og nachos <3

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆ 

Idag var der så julefrokost hos mormor, og efterfølgende æbleskiver og is ved svigermor.. min mave er ved at sprække, og jeg kan mærke allerede nu at det bliver en meget.. meget lang jul for mave x'b 

Imorgen får jeg SRP'en udleveret, og jeg skal så arbejde 14 dage med le Vietnam-krig. Skal dog nok få presset masser af fritid ind ;D

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak fordi du holdt mig i hånden <3

Sabrina sagde ...

Eeej nogle fede billeder der er taget. Lyset er så feedt :D

Æbleskiver og SRP! Good luck with that ;)

Zarsu sagde ...

Denne gang var ARoS jo bare et paradis for os med kameraer :'D Der kom så mange seje billeder ud af dagen :3