mandag den 12. december 2011


Disse uger tilbringer jeg med stor afslapning i følge med min kære SRP om vietnamkrigens betydning for de involverede soldater og det amerikanske samfund. Fascinating, yes. 


alt imens at jeg lytter til denne video om og om igen, fordi mit CD-drev ikke vil virke
  (jeg har også cd'en selv)

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

Jeg har fået trænet hver dag i hverdagene, og det er skønt lige at få rørt sig ^^ Jeg har haft stor jule-bage dag med familien og Smølf, hvor vi har bagt vaniljekranse, brunkager og lavet konfekt, fået risengrød til aftensmad og hjemmebagte æbleskiver til dessert. 


Jeg har set en masse Scrubs, afsluttet Assassin's Creed: Revelations og arbejdet stille med det cosplay som jeg kunne gå i gang med.
 
Mig og Panda har også halvt planlagt et lille juleshoot.
guess with what?

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

Jeg har været til fødselsdagshygge hjemme ved Smølfs fætter med hans familie, og jeg overvejer om jeg skal med på deres familie-juletur til Sønderjylland 1. juledag.  Det kunne da være meget hyggeligt? men på den anden side har jeg bare altid tilbragt juledagene herhjemme med min familie.
Alt i alt er det hele fint og hyggeligt. 

I aften tager jeg til Avacon-møde, og derefter toget til København for at besøge Thisted nogle dage, shoppe de sidste julegaver og få min oplevelses-gave ^^ 


Life is good. Don't stress.

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Følg din elsket damn it! :D :D