tirsdag den 20. december 2011

Så har jeg juleferie! Og jeg fejrede starten af den i går, ved at tage en ekstra time i fitness (høhø), og feste lidt sammen med mine klassekammerater (som jeg faktisk har savnet lidt) om aftenen. Dog var mig, Julie og Jonas mega party-poopere (som altid), da vi valgte at tage hjem umiddelbart efter at festen gik ind til byen - vi gad ikke bruge penge på det :b

I dag har jeg været sammen med Panda, Mikki og Smølf. Mig og Panda havde planlagt et lille Just Be Friends-shoot til en lille jule-konkurrence som danish cosplays laver på deviantart ^^ 


lidt billeder ~



 lidt fjollebilleder.. 

Og ikke mindst Pandas meget fotogene kat, Chi:

Og Smølf som hygger sig på ulvtæppet sammen med Chi:


God Juleferie alle sammen! 

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du ser dejlig ud, jeg håber du vinder <3

Unknown sagde ...

"Og Smølf som hygger sig på ulvtæppet sammen med Chi"

^ Blev læst som

"Og Smølf som hygger sig på uldtæppet som Chi"


- Such wrong pictures! x.x

Zarsu sagde ...

Nåårh, hvor er I søde :'D

L I N A ☆ミ sagde ...

ÅÅÅH i dejlige mennesker! I er dog vidunderlige som Luka og ja.. Random dude! ;___; Jeg elsker den musik video og den sang! Ej hvor er i bare adorable! <3