tirsdag den 3. januar 2012

 Outfit fra nytårsaften ~

 der var super dårligt lys >:C havde også en pæn brun neglelak på med sort crack over. 

Nytårsaften var en dejlig fest, som endte i meget mindre katastrofe end sidste år ^^ til min store begejstring :b
jeg har faktisk ikke tal på hvor mange vi var, men jeg vil gætte på en 25 stykker ^^ 






 og der var SÅ meget mad x'D oh dear god! Kristine var bare en skat og hjalp rigtig meget til med det praktiske.

Jeg endte med at slutte festen nogle timer tidligere end alle andre, da jeg var blevet lidt småsyg (jeg havde lydt som en hæs kalkun hele dagen), og bummede helt ud kl. 2. Så jeg var en heldig gris som slet ikke hjalp med at rydde op x'D woop woop! 
 
☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆
 
Jeg skal ikke møde i skole før på torsdag, så jeg hygger rundt herhjemme med cosplay-stuff, kagebagning, familien og Zelda. 
I aften tager jeg til Thaiboksning, og derefter med Smølf ind i biografen og se Sherlock Holmens 2. 

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak for en super nytårs aften <3

Zarsu sagde ...

Looking gewd ;D Elsker bæltet til kjolen!

Og det er altid godt når ens fester ikke ender i kaos, hahaha xD Ser ud til at have været en skøn aften :D
Men hvor typisk at du var syg :c Rigtig irriterende måde at komme det nye år i møde på, øv!